Едно нещо не можем да отречем на Дженифър Лопес. 49-годишната певица остарява като качествено вино – по лицето и няма следа от бръчици, разширени пори или несъвършенства.
Сияйното й лице се е превърнало в нейна запазена марка. Вълшебство, случайност или резултат от правилни грижи е външният вид на Джей Ло?
През годините, тя е споделяла много от тайните си, като най-често споменаваният от нея трик е пиенето на тонове вода. Но всеки бюти ентусиаст би потвърдил, че би дал всичко, за да види как изглежда рафта с козметика на звездата. Е, най-накрая ще можем не само да видим, но и да пипнем нейните разкрасяващи продукти – Дженифър Лопес разкри, че най-накрая ще разработи своя собствена козметична линия. Чакането приключи!
►►► Тайните, с които Джей Ло изглежда на 29, а не на 49 години
По време на представянето на новия филм с нейно участие „Втори шанс“, Лопес се възползва да съобщи и друга новина около кариерата си. „Ще представя собствена козметична линия“, каза тя в отговор на въпроса какъв е режимът й за красота.
Има причина неостаряващата дива да държи в тайна новото поприще: „Работя по проекта от много отдавна, защото не искам да продавам каквото и да е. Продуктите наистина ще работят. Можете да разчитате на това, щом името ми е върху опаковките.“
Винаги уверена и зашеметяваща - виж стила на Дженифър Лопес в снимки (галерията долу):
Галерия: Неповторимият стил на Дженифър Лопес
Ако и ти, както всички нас, търсиш вълшебния еликсир, който ще спре стареенето, то можеш да разчиташ на Джей Ло. „Искам продуктите да обединяват всичко, което съм научила през годините. И да нямат нищо общо с иглите“, продължава да ни заинтригува тя.
Това не е първата стъпка на певицата в козметиката. Тя има няколко парфюма, като най-новият аромат в списъка се нарича „Glow” (от англ. сияние“). По-рано тази година, тя представи свои гримове, разработени в колаборация с марката Inglot.
За козметичната си линия, която трябва да е на пазара през 2019 г., Дженифър Лопес ще работи самостоятелно.