Топ 8 креативни реклами на презервативи

Cosmopolitan ти предлага да разгледаш най-странните реклами на презервативи.

 
 

Да се рекламират презервативи, е много сложно. Нито на опаковките, нито по медиите, нито на манекени не става директно да се демонстрира продуктът.

Не може просто така да покажеш как двама души правят секс, а отгоре на всичкото и с подробности.

А и на кого е интересно да гледа такова завоалирано порно, винаги можеш да се насладиш на процеса в оригинал, а не да гледаш опаковки и триминутни клипчета по телевизията, нали така?

►►►Най-честите грешки при употребата на твоя град

От друга страна секс сцените провокират маркетолозите да раждат идеи, които са ненадминати по креативност. А това от своя страна провокира интереса на клиентите и продажбите скачат.

Коя зодия си и какъв секс правиш? Виж в галерията долу дали сме познали.

Галерия: Причудливите секс фетиши на различните зодии

Виж всички снимки

Cosmopolitan ти предлага да разгледаш най-странните реклами на презервативи, които по никакъв начин не ти подсказват какво точно рекламира производителят. Между другото, е необходимо да разбереш как да НЕ използваш презерватива.

Удоволствие сега, деца – по-късно

Героите от рекламата на презервативи на фирмата Tulipan са зайци. Защо ли? Логично: просто защото това са едни от най-похотливите животни на земята, известни със способността си да се размножават.

Активността в рекламата приветства любовта, но в преносен смисъл, чрез спорт, а ето че размножаването все пак е добре да е контролирано, намекват рекламните плакати.

Секс и здраве

Дизайнерите от Дания – Медс Якоб Пубсен и Робърт Наги, са създали необикновена опаковка за презервативи, която е в продажба в рамките на кампанията „Секс и здраве“. Чрез нея създателите пропагандират здравословен начин на живот, показвайки, че човек има 3 възбуждащи, вкусни и щастливи презерватива. Ярка опаковка, ирония и хумор – ето какво привлича вниманието на купувача. Тези презервативи дори не се нуждаят от допълнителна реклама.

Amore

На хората от екипа на марката Packoflove явно им е омръзнало, че всички наоколо пропагандират само секс, докато съветите са да се встъпва в интимна близост по любов и в никакъв случай не с първия срещнат.

Измислен е оригинален дизайн на опаковката, който няма да те остави безразлична в магазина или аптеката. Смятаме, че тази реклама е постигнала целта си.

Дълбоката глътка

Маркетолозите от Durex са доста креативни и постоянно попадат право в целта, рекламирайки презервативите си. Всяка тяхна реклама е истински шедьовър, по който конкуренцията трябва да се равнява.

Като например рекламната кампания на презервативите XXL, където е изобразено момиче, със залепени с лепенки краища на устните.

Durex тънко и в някаква степен пошло намеква, че тези презервативи са предназначени за мъже с исполински „достойнства“, на които дори френска любов е трудно да направиш.

Презервативи Кама Сутра

В кутийката с презервативи Кама Сутра има 64 презерватива. На всяка опаковка грее рисунка с някоя от позите от известната секс библия за еротично изкуство.

Идеята е оригинална – можеш да си спретнеш игра с партньора, като изваждаш презерватив от кутийката със затворени очи и, която поза ти се падне, тази изпълнявате. Да живее разнообразието!

Еротичен филм

Компанията QianFei е измислила забавна и запомняща се опаковка на презервативи, която действа на потребителите не по-малко от реклама.

Презервативите са направени като лента за фотоапарат, а на нея са изобразени всички прелести от раждането – шишенца, памперси, биберони, колички..., с които ще ти се наложи да се сблъскаш, ако пренебрегнеш предпазните мерки.

Струва си само веднъж да погледнеш презервативите и веднага ти идва желанието да ги използваш.

Да обичаш до смърт

На идеите на Tulipan можеш само да завиждаш. Наистина, те не са разбираеми за всички, а и смисълът не е много очевиден. Например в една от рекламните кампании аржентинецът Гилермо Вега е прекалил с импровизациите и преносния смисъл. Той е изобразил скелети, които правят секс в различни пози и на различни места.

Трудно е да се досети човек какво е искал да каже авторът на това произведение, може би ни предупреждава, че сексът без презерватив може да ни донесе смъртоносни болести... Каквото и да е посланието, не може да се отрече, че рекламата впечатлява.

Не бъди глупачка, предпазвай се!

Презервативите са единственото средство за предпазване от полово предавани болести. За това не знае само детето, което не си представя за какво служат те, освен да се надуват като балони и да се пускат по покривите на съседните къщи.

Така че, използвай ги по предназначение. А за по-голяма убедителност, швейцарската Advico Young&Rubicam Zurich ти предлага невероятна, поучителна и убедителна социална реклама на презервативи, изобразявайки голи мъже, които ги грози смъртна опасност.