Отнасяй се с внимание

Често проблемите на работното място се появяват заради просто човешко неразбиране. Ето топ 4 на тези „комуникационни грешки“.

Често проблемите на работното място се появяват заради просто човешко неразбиране. Ето топ 4 на тези „комуникационни грешки“.

Отнасяй се с внимание

ИКОНОМИСВАШ ОТ ВРЕМЕТО СИ ТВЪРДЕ МНОГО.
Отговори по мейла от сорта на „ОК“, въпреки че са изчерпателни, в определени ситуации биха могли да бъдат приети за груби (особено ако получателят работи в друга фирма). Намери няколко минути, за да напишеш вежлив отговор.

ОБЛИЧАШ СЕ ТВЪРДЕ НЕГЛИЖЕ.
Голият корем, макар и секси, често пъти е демонстрация на „не знам как да се обличам в офиса“. Така без да искаш, показваш, че не приемаш насериозно работната си среда.

НЕ СВАЛЯШ СЛУШАЛКИТЕ.
Ясно, че ти помагат да се изолираш и другите вероятно го уважават като способ за концентрация, но понякога ги сваляй, за да поговориш с колегите.

ДЪРЖИШ ПРЕКАЛЕНО ЛИЧНИ ВЕЩИ.
Снимка от плажа – ти по монокини, гаджето ти държи прелестите ти. Прекрасно произведение на фотографското изкуство, което наистина те кара да се вдъхновяваш и да си спомняш за прекрасното лято. И ужасно неподходящо за работното ти място.

НЕГАТИВНАТА РЕАКЦИЯ СРЕЩУ ТВОЯ ИДЕЯ НЕ ОЗНАЧАВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, ЧЕ СИ „ТЪПА, ТЪПА, ТЪПА“.