Вумбилдинг: фитнес за вагината ти

Ето какво представлява вумбилдингът.

 
 

Вумбилдинг – име, което и до днес предизвиква недоумение в много хора. Какво е това? Спорт? Фитнес програма? Вид културизъм? Нищо подобно! Ето какво представлява вумбилдингът.

Позите, които ти гарантират оргазъм: ето ги в галерията долу.

Галерия: Секс позите, които ти гарантират експлозивен оргазъм

Виж всички снимки

►►►Храните, които ще укрепят тазовото ти дъно.

Вумбилдинг („вум“ – „вагинално управляеми мускули“) е система от фитнес упражнения за вагиналните мускули. Вумбилдинг развива вагиналната мускулатура и издига секса до неподозирани висоти. Вумбилдинг е много повече от фитнес.

Интимните тайни на гейшите

Историята на вумбилдинга може да се раздели на два периода: от древността до средата на ХХ век, и съвременен етап.

Източните жени още преди нашия век са практикували подобни техники: да управляват интимните си мускули, предавайки знанията си от поколение на поколение. Споменавания за това можеш да откриеш в Кама Сутра, в Тантра, в Дао. Историята е донесла до нас много сведения за приспособленията, които те използвали за целта: дървени и каменни яйца или нефритени, като например жените на китайския император.

Не са останали тайна и методите за трениране на тазовото дъно. Те също имали тренажори: най-древната находка датира от преди 4000 години.

Дълго време това изкуство не е достъпно за западния свят. Но изследователите на Изтока не могли да не забележат с каква огромна разлика жените от двете части на света се отнасят към толкова фундаментални неща от живота, като бременност и раждане (на Изток жените се подготвят със специални упражнения и не изпитват такива затруднения като нас), а също правенето на любов (приятните чувства, а и оргазмът, идват при западнячката най-вече чрез мисълта и психиката, а на изток на първо място са физиологичните аспекти, подсилени чрез съзнателната тренировка на мускулите).

Напълно обяснимо, като имаш предвид, че дълго време, всичко, свързано със секса, у нас беше табу, докато на Изток това винаги е било духовно продължение на народите.

►►►Уникалните неща, които вагината ти прави.

През 50-те години на ХХ век от този въпрос сериозно се заинтересува професорът по медицина от Южна Калифорния – Арнолд Кегел, придавайки на изследванията научен статус. Обръщайки внимание на изпускането на урина при раждали жени, той намира причината – слабост в мускулите на таза. Разбира се, решението е в тренировката на тези мускули. За своите пациентки той разработва цял комплекс от упражнения, а също и измисля тренажор, наречен смешно „диаметър между чатала“.

Руснаците Ю. Корньов и В. Муранивский продължават учението на Кегел и го усъвършенстват в много отношения. Но, в крайна сметка, пътищата им се разделят: Корньов се захваща с методът, получил името „имбилдинг“ и сега той се практикува по света.

Защо ти е необходим вумбилдинг?

  • Развитие на ерогенните зони, възможност за постигане на вагинален оргазъм;

  • Подготовка за раждането. По-бързо и лесно възстановяване след раждането, в частност възможност за съкращаване на вагиналния обем без операция;

  • Профилактика на женските болести, такива като незадържане на урина, отпускане и увисване на матката, а също – и тяхното лечение.

  • Усилване на кръвообращението в тъканите, което влияе на състоянието на вагиналната лигавица и като следствие – нормализира отделянето на вагинална смазка. Освен това потокът на кръвта към яйчниците им позволява да отделят балансирано количество хормони до дълбока старост, тоест да се отложи климаксът, а също и пречи на развиването на благодатна почва за появата на полипи, миоми и възпаления.

Вумбилдинг в домашни условия

Веднага ти казваме – бързото стягане на интимните мускули – е мит. Както показва практиката, на повечето жени са им необходими поне две седмици само за да почувстват интимните си мускули. На някои е необходима половин година, за постигнат осезаем резултат.

Подготовка

Първото, което трябва да се научиш преди да започнеш с упражненията, това е способността да стягаш ануса си, без да напрягаш мускулите на корема и задните части, за да не създаваш излишно напрежение.

След това трябва да свикнеш да фиксираш чувствата си по време на тренировка в мозъка. Защото там има участък за контрол на всеки мускул, освен за тези, които той не чувства и съответно не може да управлява. Необходимо е осъзнаване на тези мускули, за да можеш да ги почувстваш във всеки момент.

Средно заниманията с вумбилдинг отнемат около 30-40 минути на ден.“

Упражнения

1. Седни на стол, отпусни ръце върху краката. Гърбът ти трябва да е изправен, стъпалата на пода, на 20 см разстояние един от друг, успоредно разположени.

Стисни тазовите мускули, отпусни след няколко секунди.

2. В същата поза стягай и отпускай тазовите си мускули. Бързо и задържайки.

3. Легни по гръб с ръце, плътно поставени отстрани. Повдигай краката, редувайки ги, като ги разтваряш и затваряш като ножици. Стискай тазовите мускули през това време.

4. Легнала по гръб, постави стъпалата на пода, със свити крака и ръце отстрани. Вземи малка топка между колената, стисни седалищните мускули и повдигай малко по малко бедрата си към тавана. Повтори упражнението 10-15 пъти.

5. Застани права с крака, разтворени на разстоянието на раменете. Спусни бедрата си с бързо движение. Бедрата никога не трябва да са по-ниско от стъпалата. Остани в тази клекнала позиция няколко секунди. Бавно се върни в първоначалната изправена позиция. Повтаряй 10 пъти в началото и постепенно увеличавай.

6. Застани права с леко свити крака и ръце, поставени на бедрата. Разтвори успоредно стъпалата на разстояние 20-30 см едно от друго. Свий тазовите мускули. В същото време премести таза напред и нагоре. Задръж в тази поза три или четири секунди и се отпусни.

7. Започни с позата от упражнение 6. След това прави без прекъсване кръгови движения, все едно въртиш обръч.

8. Застани права с отпуснати отстрани ръце. Стъпалата трябва да са на разстояние 20 см. Стегни седалищните мускули. Опитай да ги приближиш възможно най-много. Стискай няколко секунди и отпускай.

9. В седнало положение постави топка под краката си. Стегни тазовия мускул за около 10 секунди. Сега се отпусни, брой до 10 и повтори. Внимавай за дишането. То трябва да е дълбоко.

10. За това упражнение ще са ти необходими вагинални топчета. Те помагат да се заздрави тазовото дъно и носят удоволствие. Когато са поствени във вагината ти, свивай и отпускай тазовите мускули многократно.

От първо лице

Александра, 40 г.

„Никога не съм придавала особено значение на оргазма, по-точно на отсъствието му от живота ми. Е, понякога се замислях. Когато се задоволявах сама, но с мъжа ми – имитирах оргазъм. Не исках да го разочаровам. Разбирайки за техниката на вумбилдинга, се отнесох скептично. Беше ми смешно да пъхам топчета във вагината си. Но въпреки това любопитството ми надделя – опитах и не съжалявам.

В началото ми беше трудно. Но само след няколко месеца исках още и още, все ми се струваше, че натоварването е малко. Открих секса за себе си по нов начин и сега той не е просто приятно занимание с любимия ми човек, а феерия от цветове.“

Юлия, 35 г.

„Най-важното тук е последователността и нужната методика. Отделните упражнения няма да ти донесат особена полза.“

Мария, 37 г.

„Откакто се занимавам с вумбилдинг, започнах да се чувствам много по-добре: нямам болки по време на цикъл, главоболието спря да ме мъчи. Мускулите ми се стегнаха. Чувствам се като тийнейджърка. А и мъжът ми забелязва промяната.“