Твоят хороскоп за 21-ви август

Виж какво да очакваш днес!

Какви ли изненади крие днешния ден? Надникни в хороскопа си ⇒ тук!

Всички знаем, колко е важно да се хидратираме, особенов горещите летни дни. Виж няколко полезни съвета, които ще ти помогнат да пиеш повече течности!

Наясно си, че трябва да пиеш много вода, но колко „много“ е достатъчно и какво да направиш, за да не тичаш към тоалетната на всеки пет минути? Прочети нашите 8 топ трика, с които ще си хидратирана постоянно, без каквито и да било затруднения в нормалното ти ежедневие.

1. Бъди сигурна, че пиеш достатъчно

Препоръките варират според възрастта, теглото и нивото на физическа активност. Добро правило, което да запомниш е 8x200 или осем чаши по 200 мл вода дневно. Можеш също да прецениш количеството според килограмите и годините си. За хора между 16-30 г., то е 35-40 мл на кг/кг, 31-54 г. – 30-35 мл/кг, а по-нататък с годините намалява на 30 мл/кг. Много експерти пък съветват да пиеш винаги (ама винаги, без да отлагаш), когато изпиташ жажда.

2. Обогати с вкус

Без значение дали предпочиташ лайм, краставици, лимони, портокали и т.н., обогатяването на водата със свеж плодово-зеленчуков вкус ще те накара да посягаш към чашата по-често от обикновено. Да ти е сладко!

3. Пий преди да ядеш

Всички се сещаме за онова чувство в ранния следобед, наречено „хапва ми се нещо“. Междинните закуски са хубаво нещо, но имай предвид, че е възможно просто да си жадна, а не гладна. Понякога мозъкът обърква жаждата с глад, какво да се прави! Преди да посегнеш към най-близкия източник на калории (здравей, шоколадче!), изпий чаша вода. С този съвет хем ще си добре хидратирана, хем ще влезеш по-лесно в банския си.

4. Придържай се към добрата стара H2O

Да, соковете, млякото, билковият чай и другите течности също помагат за хидратацията. Дори кофеиновите напитки (приемани умерено) имат позитивен ефект в това отношение. Но организмът ти винаги е копнеел и ще копнее за вода.