Топ съвети за ефикасна диетата

Омръзнало ли ти е да пробваш всякакви варианти за лишения и "здравословно хранене" и да няма резултат?! Ето какво пропускаш:

 
 

Омръзнало ли ти е да пробваш всякакви варианти за лишения и "здравословно хранене" и да няма резултат?! Ето какво пропускаш:​

Много пъти сме казвали, че за да получиш резултат от диетата си, тя трябва да е съобразена с начина ти на живот и най-вече с работата на организма ти. Ето няколко съвета, които ще ти помогнат да засилиш метаболизма си и да започнеш диета, от която накрая резултатите ще бъдат видими!

1. Когато ядеш плод, винаги го яж с парче сирене или ядки.

2. Яж протеин за закуска. Например яйца или протеинов шейк.

3. Пий много вода.

4. Започни храненето си със супа или салата, за да събудиш метаболизма си по-бързо и лесно.

25 храни, които ще увеличат сексуалното желание, виж в галерията по-долу:

Галерия: 25 храни, които ще увеличат сексуалното желание

Виж всички снимки

►►► Раят е на земята с шоколадовата диета

Как се отслабва безопасно?

Безопасно отслабване се счита за загуба на тегло от 0,5 до 1 килограм на седмица и това трябва да е в следствие от комбинация от промени в режима на хранене и упражнения. Ако заложиш на хормоналната диета тя обещава загуба на тегло до 5,5 килограма за две седмици от първия етап, което е твърде бързо, за да се счита за безопасно.

Вероятно повечето от първоначалната загуба на тегло при хормоналната диета се дължи на загубата на излишна вода. Това е следствие от намаляването на въглехидратите и избягването на други храни. Този резултат обаче не е дългосрочен и теглото може лесно да се върне след края на първата фаза или ако се върнеш към нормалното си хранене.

Затова най-безопасно е да ограничиш храните, които си сигурна, че не се отразяват добре на организма ти, както и да намалиш количеството им.

► Хапвай често, но по малко (без да прекаляваш разбира се).

► Не е препоръчително да се гладува, защото това разрушава имунитета и организма ти, а не води до здравословно отслабване.

► Храни се информирано и осъзнато и контролирай нивата на прием на течности.