|
Нюйоркският фотограф Леа Уинклер те отвежда в слънчевата Марсилия за кампанията "Градски легенди", където тя успява да улови спонтанни кадри от ежедневието на младите хора. В южната част на Европа главните герои на нейната сесия търсят спортни предизвикателства.
Космополити, граждани на света, представителите на освободеното поколение на милениалите, се чувстват като у дома си навсякъде. Където и да се озоват, те бързо започват да се чувстват като у дома си, срещат се с местните на спортното игрище, просто се включват в спортното състезание. За тях физическата активност е неразделна част от живота в големия град. Те носят легендарни маратонки и самите стават легенди.
Всички елементи, необходими за съставяне на спортен аутфит, може да бъдат намерени в асортимента на CCC, който включва дрехи, обувки и аксесоари на водещите световни марки, като Adidas, Champion и Puma.
Adidas залагат на ретрото този сезон. Сред маратонките се открояват класическите модели Gazelle, Superstar и Stan Smith, често напълно монохромни, за предпочитане в бяло или декорирани само с дискретни ивици.
В допълнение към маратонките, линията Champion включва суичъри в ярки нюанси като оранжево, велосипедни обувки и тениски. Спортните тоалети се допълват от практични чанти - детски, мешки, сакове и раници.
Puma също клони към винтидж визия, представяйки тениски с лого, суичъри, черни кецове и сакове.
Кецовете New Balance с отличително лого също са едноцветни.
Reeebok популяризира маратонки и аксесоари - сакове, спортни чанти и раници. Подобни са и артикулите в колекцията на Vans - класически обувки придружават раниците с логото на известната марка.
Колекцията е достъпна в магазините на CCC, онлайн на ccc.eu/bg и в приложението.