Reserved отваря най-големия си магазин в България

Световният моден гигант LPP за пръв път предлага 5-те си бранда на едно място в Sofia Ring Mall!

 
 

Световният моден гигант LPP за пръв път предлага 5-те си бранда на едно място в Sofia Ring Mall!

Хитовата модна марка Reserved отвори най-големия си магазин в България на 1 март. Ценителите на бранда вече ще могат да намерят пълната гама на най-новите и любими колекции, разположени на над 2000кв.м. в Sofia Ring Mall.

Reserved е най-старата, водеща марка на модния гигант LPP. Тя предлага модерни и качествени дрехи за цялото семейство - жени, мъже и деца, като най-новите модели се доставят всеки ден в над 400-те й търговски обекта в Европа. От 1 март сред тях е и най-големият в страната ни магазин, намиращ се в Sofia Ring Mall. В деня на откриването от Reserved бяха подготвили атрактивни намаления за най-верните почитатели на марката.

Компанията LPP, която ежегодно продава над 140 милиона дрехи по цял свят, отваря в търговския център в полите на Витоша цели 5 магазина на своите популярни марки Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay, като последната прави премиера в България.

Групата LPP управлява пет разпознаваеми бранда в сегмента fast-fashion: Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay. Мрежата за продажба на дребно на модния гигант обхваща 20 държави, а в края на 2017 г. магазините й по цял свят са вече над 1700. LPP е създадена през 1991 г. в Гданск и за 27 години се превръща от малка местна фирма в една от най-бързо разрастващите се международни модни компании с регулярен ръст на продажбите, чиито приходи надхвърлят 1,6 милиарда евро годишно.

Кейт Мос, Кара Делевин и дъщерята на Мик Джагър са били рекламни лица на Reserved, а Mohito се рекламира от супермодели като АняРубик. Една седмица след откриването на най-големия си магазин в България в София Ринг Мол, марката обяви, че новото й рекламно лице е Синди Крофорд.

Откриването на петте магазина на модния гигант LPP затвърждава мисията на Sofia Ring Mall да предоставя неповторими преживявания за своите клиенти.

Следвайки концепцията за "one-stop-shop" - с едно идване посетителите да задоволят всичките си нужди за пазаруване, с обогатения избор от ресторанти и първокласни магазини, на търговския център в полите на Витоша се налага като предпочитана дестинация за добър начин на живот и за перфектно прекарване на свободното време на цялото семейство.