Пет златни трика за бързо охлаждане в жегата

Ябълките - в хладилника, а китките на ръцете - под вода.

Освен че ти си гореща cosmo мацка (което е повече от сигурно!) времето навън в момента също е доста предизвикателно с високите си градуси. Решенията са лесни и бързи да свалиш телесната си температура:

1. Дръж китките си под ледена вода за около 30 секунди

Този метод активно и незабавно ще понижи температурата на кръвта в ръцете ти, която след това ще циркулира в голям кръвен поток и ще охлади цялото тяло за още един час.

2. Постави си студен компрес на врата

Забавен факт: областта на мозъка, която усеща и регулира телесната температура, се намира почти в основата на врата. Охлади мястото с влажна кърпа, парче лед или друг метод. Така можеш да заблудиш цялото тяло, че околната среда е се е охладила.

Галерия: 10 храни за здравословен и дълъг живот

Виж всички снимки

3. Пий повече вода и по-малко кафе

Капитан Очевиден! Но! Няма да е излишно да припомним, че когато температурата навън стане наистина изключително висока, ти започваш да се потиш повече и не винаги го забелязваш. Много е важно да избягваш дехидратацията и кофеиновите напитки - те бързо премахват течността и водят до бързо дехидратиране.

4. Използвай охлаждащ спрей

Можеш сама да си направиш обикновен охлаждащ спрей. Достатъчно е да смесиш една част гел от алое вера и три части студена вода в малка бутилка със спрей (за предпочитане метална). Алоето охлажда кожата с 5 градуса!

5. Сложи плодовете в хладилника

Страхотен вариант за закуска са студени (или дори ледени!) плодове и зеленчуци. Горещото време може да те накара отново да посегнеш към сладоледа. Вместо това замразените плодове ще ти помогнат да се охладиш по много по-нискокалоричен и по-здравословен начин.

Дехидратацията влияе на тренировката ти

Вижте повече

Дехидратацията влияе на тренировката ти

Един от най-големите врагове на тренировката ти е точно дехидратацията в организма.