"Лечение" с храна

Понякога единственият лек, от който тялото ти има нужда е храна. Ето защо и как правилно да я подбереш спрямо проблема.

 
 

Понякога единственият лек, от който тялото ти има нужда, е храна. Ето защо и как правилно да я подбереш спрямо проблема.

Всеизвестно е, че яденето на правилната храна може да бъде тайно оръжие срещу много здравословни проблеми. Например какво можеш да ядеш, за да се отървеш от ...

 ... болезнен ПМС

1. Ленено семе

Две супени лъжици на ден в сутрешното ти смути. Благодарение на високото си съдържание на омега-3 мастни киселини, той намалява болката.

2. Сьомга

Яж сьомга три пъти седмично - и дори ще се отървеш от неприятно усещане в гърдите.

3. Яйца

Чудесен начин за попълване на недостига на витамин В6, D и Е, които ще ти помогнат да се справиш със симптомите на ПМС.

Зеленчуците, които всъщност не са толкова полезни за теб, виж в галерията по-долу:

Галерия: Зеленчуците, които всъщност не са толкова полезни за...

Виж всички снимки

►►► Помогни си сама, за да си по-здрава!

 ... подуване на корема

1. Магданоз

Добави го към салата или супа, за да облекчиш тежестта в стомаха си и да предотвратиш дехидратацията.

2. Папая

Съдържа папаин, ензим, който подпомага храносмилането на храната. Една малка купа с папая ще вкара храносмилането ти в релси.

3. Пълнозърнести храни

Основното нещо е да не прекаляваш! Една или две филийки пълнозърнест хляб са достатъчни.

 ... главоболие

1. Смути от краставици

Една четвърт чаша през нощта. Съдържа електролити за намаляване на болката в главата.

2. Диня

Ще хидратира тялото.

 ... липса на енергия

via GIPHY

1. Киноа

Желязото е от решаващо значение за организма. Една порция съдържа 15% от дневната стойност на желязото и много повече микроелементи. 

2. Кокосово масло/мляко

Добави лъжица към кафето си. Мастните киселини ще забавят храносмилането на кофеина.

3. Вишнев сок

Чаша сок за вечеря и снабдяваш тялото си с нужното количество мелатонин, които подобрява качеството на съня.