Класическият американски стил на Tommy Hilfiger ще царува тази есен

Tommy Hilfiger представи колекцията Есен 2016 на специално модно събитие в магазина на марката в The Mall, София.

SARKK SA, ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония, представи колекцията Есен 2016 на специално модно събитие в магазина на марката в The Mall, София.

Колекцията Есен 2016 включва спортни облекла, обувки и аксесоари, часовници и аромати. Част от нея е капсулната колекция TommyXGigi, създадена съвместно с международния супермодел и световен посланик на марката - Джиджи Хадид. Дизайните представят изключителния поглед на Хадид върху съвременната мода, съчетан с характерния за Хилфигър класически американски стил. В колекцията присъстват свежи декорации като копчета, военноморски значки, бродерии и моряшко райе. Спортно-елегантните силуети са допълнени от модерни, женствени материи, удобни плетива и кожи. Колекцията е небрежна, младежка и готина и отразява игривия, романтичен поглед на Джиджи върху класическите морски мотиви.

Гостите на събитието имаха възможността да гледат модното шоу #TOMMYNOW от седмицата на модата в Ню Йорк и видео клипове, в които Джиджи Хадид представя колекцията TommyxGigi и аромата THE GIRL. Те си правеха снимки докато се наслаждаваха на музикалните изпълнения на местния DJ Emma. Специален гост на събитието беше известният модел Гергана Малкоданска, която беше облечена в копринена рокля от колекцията TommyxGigi.

Парфюмът THE GIRL by Tommy Hilfiger, създаден заедно с Джиджи Хадид, отразява оптимизмa, увереността и непринудения стил на супермодела и е с аромат на круша, смокиня, виолетки, жасмин, кедрово дърво и кашмеран.

Колекцията и парфюмът са налични в магазините на Tommy Hilfiger в The Mall и Serdika Center.

За SARKK

SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall и Serdika Center в София.

Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти.

Портфолиото на Tommy Hilfiger се състои от спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, спортни екипи (за голф, плуване и плаване), бельо, пижами, чанти, аксесоари, слънчеви очила, парфюми, часовници, аксесоари за дома и спално бельо.