Ким Кардашиян смени цвета на кожата си за реклама

На първия промоционален кадър за новата си колекция гримове риалити звездата изглежда чернокожа.

След като Ким Кардашиян обяви излизането на новата си колекция грим, излезе и първият рекламен кадър. За разлика от нетърпението, с което някои очакват новите продукти, снимката бе посрещната от недоволни коментари.

Причината е в цвета на кожата на 36-годишната Ким. Видимо по-тъмният й цвят предизвика дискусия заради допълнителната компютърна обработка, която е не само ненужна, но и расистка. Мнозина обвиняват Кардашиян, че се превръща в чернокожа с цел собствена реклама, докато немалко жени от тази раса се опитват да изглеждат по-светли чрез грим.

Галерия: Най-скандалните селфита на Ким Кардашиян за 2016

Виж всички снимки

Други се застъпват за изображението, пишейки, че използването на по-тъмен цвят грим не означава опит за добиване на чернокож вид. Новата колекция на телевизионната звезда включва комплект за контуриране на лицето заедно с хайлайтър и двойна четка за смесване. „Променям вида си постоянно, но нещото, на което оставям вярна, е скулптурирането“.

►►► Лесни идеи за скулптуриране на лицето

По-рано тази година Ким и Кайли пуснаха на пазара съвместната си марка 'KKW', новата самостоятелна линия на по-голямата сестра е кръстена 'KKW Beauty' и ще бъде налична от 21 юни. Продуктите са произвеждани на подходящо място в Калифорния, където Ким може да следи процеса. „След като в продължение на 10 години се гримирам сама всеки ден, би трябвало да разбирам от това. Така че трябваше да приложа това знание в действие.“, споделя тя. Ким казва още, че за в бъдеще се надява нов продукт да бъде реализиран всеки месец.

Галерия: Еволюцията на прическата на Ким Кардашиян

Виж всички снимки

Имайки предвид, че в началото 'KKW Beaty' е съсредоточена върху продукти за лице и контуриране, чрез което кожата придобива по-богат и плътен цвят, опитът това да се визуализира чрез рекламния кадър е разбираем, макар и попресилен. Снимката засега остава изборът на Ким за профилна в Туитър и Инстаграм.