Estee Lauder продължават борбата с рака на гърдата

Кампанията продължава своето глобално послание #TimeToEndBreastCancer и вдъхновява надеждата.

Кампанията продължава своето глобално послание, #TimeToEndBreastCancer, и вдъхновява надеждата.

Тя е повече от панделка: THE ESTÉE LAUDER COMPANIES представя кампанията за борба с рака на гърдата 2020 с обновено чувство за единство.

Навсякъде по света живеем в предизвикателни времена в резултат от пандемията от коронавирус. Това важи за всички, засегнати от болестта, особено общността, свързана с рака на гърдата, която сега се сблъсква с още по-голям риск и уязвимост. The Estée Lauder Companies затвърждават още повече колко важно е да се подкрепяме взаимно, наравно с провеждането на медицински изследвания, особено всички онези уязвими групи, които в момента живеят с рак на гърдата и се сблъскват с неравенство в достъпа до медицински услуги, както и доктори, сестри и социални работници от първа линия. Затова The Estée Lauder Companies остават посветени на Кампанията за борба с рака на гърдата и мисията да създадат свят без рак.

Тази година креативната визия на Кампанията включва единична, голяма розова панделка – глобално разпознатият символ за рака на гърдата. Това, което тя представлява отива още по-далеч – тя е повече от панделка, тя ни обединява. Тя е движение, репрезентация на глобалната общност и почита всеки, докоснат от тази болест. На всеки 15 секунди някъде по света една жена бива диагностицирана с рак на гърдата1)  - и дори това е твърде много. Обединени сме в надеждата около споделената цел: #TimeToEndBreastCancer.

The Estée Lauder Companies са лидер в глобалното движение против рака на гърдата, откакто Евелин Лаудер създава розовата панделка и поставя началото на Кампанията през 1992г. Уилям Лаудер, изпълнителен директор на The Estée Lauder Companies Inc., потвърждава мисията на Кампанията и почита наследството на своята майка, казвайки:

“Нашата мисия да създадем свят без рак на гърдата беше визията на моята майка, Evelyn H. Lauder, която започна Кампанията за борба с рака на гърдата и създаде розовата панделка през 1992 г., създавайки глобално ниво на информираност за болестта чрез своите служители, потребители и партньори. Гражданската позиция и устойчивостта винаги са били част от ценностите на The Estée Lauder Companies и Кампанията представя най-доброто от нас като компания. Днес аз съм повече от горд от позитивното въздействие, което имаме върху общността с рак на гърдата и срещу болестта. Нашата отдаденост остава непоклатима, обединявайки глобалната ни общност чрез действие, за да се доближим все повече до откриването на лек.”

Кампанията ще предприеме следните действия в линия със своята мисия:

► Да обедини хората виртуално по целия свят чрез дигитални събития и активации, за да породи ангажираност и подкрепа.

► Ще стартира нов призив в социалните мрежи, за да подкани хората да подкрепят и да участват в събирането на средства за BCRF, като покажат своята розова панделка и споделят какво означава тя, използвайки хаштагове #TimeToEndBreastCancer и #ELCdonates.

  • • Като публикува в Instagram или Facebook постове през месец октомври, включващи двата хаштага и информация, че @esteelaudercompanies ще дари $25 на @bcrfcure до сумата от $100,000—защото тя винаги е била повече от панделка.

► Осветяване на сгради, монументи и забележителности по целия свят в сияйно розово, за да повиши осведомеността, включително Empire State Building, New York City и Айфеловата кула в Париж.

► Мобилизиране на служителите по целия свят за позитивно въздействие върху общностите и обединяване в действието за подкрепа на повече от 60 организации за борба с рака на гърдата по света.

► Да продължи да произвежда и дистрибутира информационни материали и розови панделки в целия свят.

► Да набира дарения за BCRF чрез ELCompanies.com/BreastCancerCampaign.

Елизабет Хърли, дългогодишен посланик на Кампанията споделя:

“Да бъда част от движението за прекратяване на рака на гърдата е моята най-смислена работа. С хора по света, които все още биват диагностицирани с рак на гърдата всяка минута болестта остава предизвикателство, на което сме посветени. Присъединих се към Evelyn, за да работя по Кампанията малко след като тя стартира в началото на 1990-те, когато жените все още не говореха открито за болестта. Тя щеше да бъде толкова горда от това колко далеч сме стигнали и от позитивното въздействие, което имаме! Виждам огромния прогрес, постигнат чрез проучванията, които финансираме и съм говорила с толкова много лидери в тази сфера и всички те казват едно и също нещо — че трябва да продължим да финансираме проучвания в името на напредъка на науката, лечението и грижата, за да се доближим повече до създаването на лек. Evelyn имаше визия и знаеше, че ползите в дългосрочен план ще бъдат резултат от нашите съвместни действия. Имам честта да нося розовата панделка гордо и да бъда малка част от глобалната общност, която ще сложи край на болестта веднъж завинаги.”

Тази година 20 от марките на The Estée Lauder Companies ще подкрепят мисията на Кампанията: AERIN, Aveda, BECCA, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Darphin, DKNY, Donna Karan, Dr. Jart+, Estée Lauder, GLAMGLOW, Jo Malone London, La Mer, Lab Series, Origins, Prescriptives, RODIN olio lusso, Smashbox и Tom Ford Beauty. Всяка една от тях ще продава продукти с розовата панделка или ще направи дарение на BCRF и/или други благотворителни организации по света.

1)* Източник: Globocan Facts and Figures 2018 (https://gco.iarc.fr/today/data/factsheets/cancers/20-Breast-fact-sheet.pdf)

За да научиш повече за Кампанията срещу рака на гърдата на The Estée Lauder Companies, посети ELCompanies.com/BreastCancerCampaign.