Coca-Cola с нова визия и същия неповторим вкус

С уникална за страната ни кампания Coca-Cola представи новата визия на марката, която е част от глобалната комуникационна стратегия „Един бранд“.

 
 

С уникална за страната ни кампания Coca-Cola представи новата визия на марката, която е част от глобалната комуникационна стратегия „Един бранд“.

Подходът обединява подбрандовете на Coca-Cola, представени в България от Coca-Cola Original и Coca-Cola без захар, в един бранд, който има една обща визуална идентичност и позициониране.

По повод представянето на новата си единна стратегия и за първи път в историята си в България, Coca-Cola ще има свои посланици за варианта си без захар. Това ще са очарователната изпълнителка Михаела Филева и харизматичния театрален актьор Антон Григоров, които ще заснемат реклами за бранда това лято. Те бяха обявени на впечатляващ спектакъл, който предаде магията на Coca-Cola чрез уникални визуални ефекти и 360-градусова виртуална интеракция с танцьори, гимнастици и дори магьосник.

След обявяване на стратегията „Един бранд“, подбрандовете на марката в България – Coca-Cola Original и Coca-Cola без захар, вече няма да имат своя различна идентичност, а ще бъдат обединени под един бранд с общо позициониране, дизайн и стил, предлагайки любимия Coca-Cola вкус, но във вариант с или без захар. Възможността за избор на вариант с или без захар ще бъде подчертана от новото маркетингово послание „Нова визия, същото страхотно усещане, избери своя Coca-Cola вкус“.

Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус, с който компанията помага на потребителите си да контролират по-добре приема на захар и калории от Coca-Cola. Амбицията на компанията е да увеличи дела на напитките без калории в портфолиото си. Coca-Cola без захар вече има нова визия и нова, подобрена рецепта, за да предложи любимия Coca-Cola вкус, но без захар.