Четирите най-лесни и бързи упражнения за отслабване

Ако нямаш време да стигнеш до залата, ето няколко идеи за домашен фитнес: започни с бърпи и още 3 упражнения за отслабване.

Снимка: iStock
Снимка: iStock

Няма значение къде тренираш: у дома или във фитнес залата, основното, което трябва да направиш е да избереш ефективни упражнения, които ще ти помогнат да постигнеш желаната цел. За да изпълняваш упражненията правилно, следи за правилната си стойка и не мързелувай. Ако изпълняваш този набор от упражнения два или три пъти седмично, идеалната фигура ти е гарантирана!

Бърпи

Упражнение, което не само включва голям брой мускули в работата, но и изгаря добре калории поради сложността на изпълнението му. Направи три серии от 15-20 повторения.

Заеми клекнало положение с длани на пода пред теб. Отскочи и изтласкай краката назад - тялото ти трябва да е в същата позиция като при лицеви опори.

Направи бърза лицева опора. Без пауза се върни в клекнало положение. Скочи колкото можеш по-високо. Върни се в изходна позиция и повтори движението.

Двойни обрати

Тренира се главният коремен мускул. Направи три серии от 20-30 повторения.

Заеми легнало положение. Повдигни краката си, сякаш седиш на стол. Дръж дланите си близо до главата и насочи лактите си към коленете.

В същото време издърпай коленете си към лактите и лактите към коленете, като повдигнеш гърдите си. Върни се в изходна позиция и повтори движението.

Напади назад с разперени ръце настрани

Тренира се глутеус максимус, бедрата и делтоидните мускули. Направи три серии от 15 повторения за всеки крак.

Застани изправена: краката заедно, един до друг, ръцете (държат малки гирички) са разположени пуснати до тялото.

Направи крачка назад с единия крак и след това приклекни надолу, така че в долната точка между подбедрицата и бедрото на крака, който се намира отпред, да се образува прав ъгъл.

Едновременно с крачката назад разпери прави ръцете стриктно встрани, за да се окажат успоредни на пода.

Върни се в изходна позиция и повтори с другия крак.

Сутрин или вечер: кога е по-добре да тренираш

Вижте повече

Сутрин или вечер: кога е по-добре да тренираш

Да си кажем истината в очите.

Планк

Лесно упражнение за укрепване на коремните мускули, гърба, мускулите на краката, ръцете и задните части. Само имай предвид - по-добре е да изпълняваш това упражнение пред огледало! Направи три до пет серии.

Разпъни постелка за йога на земята, заеми хоризонтално положение - легнало. Изпъни тялото, като се опираш на две точки – лактите или предмишниците и пръстите на краката.

Дръж гърба си равен, за да можеш мислено да начертаеш права линия от главата до петите. Стегни коремните мускули и се увери, че средната част не е увиснала в средата, а точката на петите не стърчи нагоре.

Остани в това положение за 30-60 секунди.

В добра форма, но без тренировки? Ммм, да, да! Може!

Вижте повече

В добра форма, но без тренировки? Ммм, да, да! Може!

Разходките определено ще помогнат!