Митовете, които ти пречат да отслабнеш

Защо тренировката ти не дава бързи и видими резултати?

 
 

Защо тренировката ти не дава бързи и видими резултати?​

Събрахме пет от най-честите заблуди при тренировките и ти разкриваме на кое може да се вярва и на кое не.

10 храни за здравословен и дълъг живот, виж в галерията долу:

Галерия: 10 храни за здравословен и дълъг живот

Виж всички снимки

►►► 9-те основни гастро тенденции за 2022-ра

1. Всеки има нужда от треньор, за да постигне желаните резултати

Истина. Без значение какво казват хората, всички начинаещи се нуждаят от това. Първо, за да се направи компилиран набор от упражнения от специалист, който добре може да прецени нуждите ти. Второ, той ще следи техниката ти на изпълнение. И трето, само треньорът ще може да определи какви натоварвания са подходящи за теб и състоянието на тялото ти в момента.

2. Трябва да тренираш всеки ден

Лъжа. Правилото „колкото повече, толкова по-добре“ тук не работи. Две до три тренировки седмично са достатъчни, за да поддържаш форма!

via GIPHY

3. Не може без силова тренировка

Истина. Много момичета са сигурни, че кардио натоварванията са достатъчни за отслабване (особено за нас момичетата), а силата е необходима за мускулите. Но за да видиш видимите резултати е необходимо да комбинираш и двете.

4. Не може да натоварваш само една част от тялото

Истина. За да получиш краен резултат - секси дупе като на Джей Ло, или коремни мускули като на Емили Ратайковски, трябва да работиш с цялото тяло. Да, може да се съсредоточиш върху една конкретна мускулна група (да й отделиш повече време), но не забравяй за останалите в тренировката.

5. Интервалните тренировки са тежки

Лъжа. По време на тренировка редуваш висока и ниска физическа активност с минимални интервали. Всъщност по време на такава тренировка не са необходими дълги почивки - вече имаш време да възстановиш дишането си чрез комбиниране на упражнения.