5 минути на ден = гарантиран плосък корем

За много момичета коремът е проблемна зона, независимо от телосложението.

Фитнес блогъри и инструктори твърдят, че „вакуумът“ помага за сдобиването с плосък корем - това е упражнение за трениране на мускулите, което се прави изцяло с дишане. Разказваме как да изпълняваш упражнението правилно, така че резултатът да не закъснява. И мечтаният, плосък корем да се появи по-скоро от очакваното!

Как се прави?

Най-доброто време за "вакуум" е сутрин на гладно.

1. Заеми изходна позиция (изправена).

2. Поеми си дълбоко въздух през носа.

3. Издишай рязко през устата, наклони тялото леко напред и задръж дъха си. Едновременно с издишването "издърпай" силно стомаха, сякаш искаш да притиснеш пъпа си към долната част на гърба.

4. Задръж тази позиция за 15 секунди и повтори упражнението от 4 до 10 пъти.

Снимка: iStock
Снимка: iStock

Най-хубавата новина е, че за първи път са достатъчни само 15 секунди на ден, но в бъдеще се опитай да задържаш дъха си възможно по-дълго от предходния път.

Резултати:

Ще ги видиш след месец, но само при ежедневни тренировки. Освен плосък и стегнат корем, ще оформиш добра стойка и ще укрепиш напречния мускул (здравей, прекрасен корем!). Тънката талия е друг приятен бонус.

Галерия: 14 храни за плосък корем

Виж всички снимки

Кога да избягваш този тип тренировка?

- При възпалителни процеси на храносмилателната система;

- При нарушения на кръвообращението поради заболявания на сърцето и съдовата система;

- Ако страдаш от белодробни заболявания;

- При инфекциозно заболяване в активна фаза или обостряне на хроничен процес;

- Бременност;

- По време на менструалния ти цикъл.

Ефективен начин да се отървеш от целулита (докато си почиваш)

Вижте повече

Ефективен начин да се отървеш от целулита (докато си почиваш)

Почти всяко момиче има целулит под една или друга форма, независимо от възрастта и телосложението си, така че това определено не е нещо, от което...