Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Самомасажът - техники за помощ във всяка ситуация

 

Оценка: (0/5)

 
 

Първият естествен рефлекс при болка или напрежение е да докоснем болезненото място с ръка. Масажирането помага при много проблеми, а хубавото е, че всеки може сам да го практикува, където и да се намира.

Самомасажът - техники за помощ във всяка ситуация

Самомасажът на практика се оказва полезен не само при болки и мускулно напрежение, но и при неразположения като запек или „мързелив” черен дроб. Червата неслучайно са наричани втори мозък в човешкото тяло – нашите емоции влияят пряко върху техните функции, а с помощта на пръстите можем да им помогнем да си върнат добрата форма. Дори няма нужда от балсам или растително масло. Разбира се, самомасажът не замества лекарската помощ, особено ако проблемите продължават.

За успокояване на стомашни болки

Седни удобно или легни. Постави върховете на пръстите на лявата ръка в права вертикална линия на около 10 см над пъпа. Постави върховете на пръстите на дясната ръка перпендикулярно на стомаха, като малките пръсти на двете ръце се докосват. Натисни с пръсти, докато почувстваш съпротива. Трябва да усетиш лек дискомфорт, но не и болка. Задръж пръстите така и дишай дълбоко няколко секунди. След това намали постепенно натиска, за да се отпусне кожата, и махни ръцете.

Виж кое етерично масло е подходящо за твоята зодия в галерията долу:

Кое етерично масло е подходящо за всяка зодия

За облекчаване на уморените очи

След часове, прекарани пред екрана на компютъра, очите заслужават малко винмание. Масажът, който ти предлагаме, може да бъде практукуван по няколко пъти дневно. Натъркай дланите си една в друга, за да ги затоплиш. След това ги постави върху затворените очи и направи две дълбоки вдишвания и издишвания. Повтори още два или три пъти и премини към масажа – постави показалците и средните пръсти на двете ръце от двете страни на носа, в основата на скулите, на нивото на ноздрите. Масажирай тези две зони с кръгови движения с малък диаметър в продължение на една-две минути.

За преодоляване на гаденето

Този масаж на черния дроб се практикува на гладно или поне два часа след хранене. Постави пръстите на лявата си ръка под гръдния кош от лявата страна. Наведи торса и главата като за кълбо напред, за да проникнат пръстите ти в по-голяма дълбочина. Ако почувствате лека болка, това е нормално. Остани така, докато болката или напрежението изчезне. Отпусни пръстите.

►►►Овладей секси изкуството на еротичния масаж

За по-лесно храносмилане

Жлъчният мехур се намира отдясно под ребрата. Поставете пръстите на дясната ръка дъгообразно под гръдния кош и ги придвижете към слънчевия сплит – като натиснеш там, трябва да усетиш една по-напрегната зона. Задръж натиска и дишай дълбоко няколко секунди. След това отпусни пръстите.

Против главоболие

В легнало или седнало положение преплети пръстите на двете с си ръце на тила. Притисни дланите, като обхванеш здраво тила. Повтори това движение, като слезеш доколкото е възможно към раменете. След това с върховете на пръстите масажирай зоните от двете страни на гръбнака – започни от основата на черепа и слез надолу към раменете. Продължи с масажа няколко минути. Накрая постави дясната ръка между шията и лявото рамо, като придържаш десния лакът с лявата ръка. Натисни и масажирай това място в продължение на 1 минута, след това смени ръцете. Повтори, докато почувстваш облекчение от главоболието.

Самомасажът - техники за помощ във всяка ситуация

Негативните емоции влияят на процесите в тялото

Всяка негативна мисъл оставя следа в тъканите на човешкото тяло. Същестува пряка връзка между стреса и напрежението в стомаха. Стомашните болки често изразяват зле преодоляно минало. Чувството за несправедливост се отразява на дебелото черво, а желанието за отмъщение – на жлъчката.

Обикновено реакцията на организма идва по-късно, когато проблемът вече е решен и отрицателните емоции са преминали. Силният стрес например предизвиква спазми, възпалителни процеси, гадене и други последици, които се появяват няколко часа по-късно. Затова понякога е трудно да се направи връзката между психическите състояния и физическите симптоми, а това е от същестевно значение, за да се знае къде трябва да бъде приложен автомасажът.


Виж още



Ново в Cosmo