Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Море или басейн? Различните ползи за тялото

 

Оценка: (0/5)

 
 

През лятото прекарваме по- голямата част от свободното си време край морето или басейна, а плуването е най- популярният летен спорт.

Море или басейн? Различните ползи за тялото

Виж кои са най-луксозните басейни в света (снимки долу):

Най-луксозните басейни, които те предизвикват да се потопиш в тях

Морето е за предпочитане, ако:

Искаш бързо да изгориш калории

В зависимост от темпото, с което плуваш, можеш да изгориш между 200 и 600 ккал за един час. Когато плуваш в морето, усилията, които полагаш, са двойни. Водата в морето е по-студена, което кара тялото ти да поддържа по-висока телесна температура.

Имаш целулит

Когато плуваме в морето, вълните масажират тялото, а студената вода стимулира циркулацията на кръвта. Морската сол и различните минерали, с които е богата морската вода, проникват в тъканта и подпомагат разграждането на мастните натрупвания.

Море или басейн? Различните ползи за тялото

Искаш да заздравиш мускулите

За да се задържи на повърхността, въпреки вълните и течението, тялото ни впряга всички мускулни групи. За по-бърз ефект плувай срещу течението. Плуването в морето ще оформи идеално цялото ти тяло.

Имате нужда от пълно отпускане

В солената вода тялото е много по-леко, отколкото в сладката и можеш спокойно да се отпуснеш по гръб и да релаксираш, докато вълните леко те люлеят. Освен това така можеш да почернееш много по-бързо, отколкото на плажа.

►►►Спаси косата си от водата в басейна

Иди на басейн, ако:

Обичаш да плуваш в стил „бътерфлай“

Това е най-трудният стил в плуването. Но също така той най-бързо моделира тялото ти. Най- лесно този стил се практикува в спокойни води.

Почитателка си на скоковете във вода

Най- добре е да скачаш в басейн, където няма опасност да попаднеш на скали, камъни или изхвърлени стари железа. Басейнът трябва да е с дълбочина минимум 2 метра.

Море или басейн? Различните ползи за тялото

Искаш да тонизираш сърцето си

В басейна можеш да контролираш дължините, които преплуваш. Тъй като водата там е спокойна, можеш постепенно да увеличаваш и намаляваш темпото и натоварването на сърцето.

Правиш водната гимнастика

Много по-лесно е да се концентираш върху движенията, когато не се налага да се бориш с вълни и течения.

Обичаш водата

Водата в басейните обикновено е между 27 и 30 градуса. Няма опасност да се простудиш, ако плуваш много или просто се киснеш на спокойствие във водата.


Виж още



Ново в Cosmo