Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Коремче, разкарай се!

 

Оценка: (0/5)

 
 

8 начина да се отървеш от висцералната мазнина.

Коремче, разкарай се!

Ето ги твоите храни за плосък корем: "набави" си ги с помощта на галерията долу.

14 храни за плосък корем

►►►Чао, чао, подуто коремче!

Мазнините в областта на корема ти носят немалко неудобства, както с наличието си, така и потенциалната вреда за вътрешните ти органи. Коремът ти расте и заради повишеното ниво на кортизол, а с това се повишава и рискът от развитието на диабет, тип 2, инфаркт и някои видове рак. Само издайническият корем няма да се махне, но Има начини да се отървеш от нежеланото коремче.

Коремче, разкарай се!

1. Кардио тренировка

Висцералната мазнина може да се гори с аеробни упражнения: крос, каране на колело, плуване. Изследвания са показали, че ако тичаш по 20 километра на седмица, е много по-ефективно от силова тренировка три пъти в седмицата.
 

2. Силова тренировка

В същото време е трудно да се отървеш от коремчето без силови тренировки, защото именно те помагат да се засили метаболизмът. 20-минутна кръгова тренировка изгаря 200 калории, метаболизмът се ускорява за един час, което ти помага да разкараш още 50 калории. Освен това мазнината се заменя с мускулна маса, което си е супер полезно.

3. Разходка

Ако тренираш по един час на ден, а 10 – седиш пред бюрото, не очаквай кой знае какъв резултат. Поне половин час се разхождай на ден, подишай чист въздух...и се отърви от още част от мастните натрупвания.

4. Още повече протеини

Те помагат на мускулите да растат, на теб – да се чувстваш по-добре. Протеините се изгарят по-бавно от въглехидратите, а това означава, че ти по-дълго време ще се чувстваш сита.
Ако пилешкото, яйцата и млеката вече не искат да влизат в тялото ти, заложи на протеинови коктейли.

5. Избирай полезните мазнини

Ядки, семки, авокадо, мазна риба, зехтин – това са продуктите, които си заслужава да употребяваш по-често, но в разумни количества.

►►►Опитай от упражненията за плосък корем на Кендал Дженър.

6. Я, по-спокойно!

Не преживявай толкова много, и то за дреболии. Стресът влияе на всички процеси в организма. Кортизолът, който се изработва в резултат на стреса, помага на мазнините да растат.

Постарай се да разпускаш по-често: да не мислиш за нищо, да четеш книги, да взимаш вана.

7. Спи повече

Ако спиш по 5 часа сън в денонощие и по-малко, това способства за нарастването на абдоминалните мазнини и нарушава нормалния синтез на хормоните, отговорни за чувството на ситост.

8. Храни се вкъщи

Тези, които готвят по 5 пъти в седмицата, по-рядко страдат от наднормено тегло и с 24% по-малко са склонни да трупат мазнини.


Виж още



Ново в Cosmo