Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Колко са здравословни ядките?

 

Оценка: (0/5)

Ядките не само са част от здравословното хранене, те са вкусни и засищащи...
Експерти показват 4 причини да хапваш редовно ядки:

Колко са здравословни ядките?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Не възпрепятстват свалянето на килограми
Ядките са полезни в борбата с коремните мазнини и регулирането на апетита. Според изследвания, въпреки че ядките са калорични, включването им в диетичен режим води до успешни резултати в отслабването. Учени смятат, че ползата се дължи на засищащия ефект на ядките, които съдържат протеини, фибри и мазнини. Проучване показва, че диетите за отслабване, включващи ядки, дават по-добри резултати за намаляването на излишните килограми, отколкото тези, които не съдържат.

2. Полезни са за сърцето
Ядките съдържат аминокиселината аргинин, който подпомага разширяването на кръвоносните съдове и свободния приток на кръв. Изследване на Американския колеж по хранене откри, че консумиращите ядки са по-малко застрашени от хипертония и високи нива на „вреден“ холестерол. Хапващите дървесни ядки също са с по-нисък риск от развитие на абдоминално затлъстяване, високо кръвно налягане и холестерол. Повечето ядки съдържат предимно здравословни мазнини - моно- и полиненаситени. Сред най-полезните ядки за сърцето са фъстъци, бадеми, лешници, орехи, някои кедрови ядки. Не трябва да се прекалява с консумацията на бразилски орехи, макадамия и кашу, поради по-високата им масленост, поясняват експерти.

3. Осигуряват ни полезни витамини и минерали
Чрез консумацията на ядки си набавяме важни хранителни вещества. Те съдържат витамини, магнезий, селен, фолиева киселина, мед, фибри. Според проучване възрастните и децата, които консумират ядки всеки ден, имат по-добър и балансиран хранителен режим, в сравнение с тези, които не консумират.  

4. Поддържат здравето на мозъка
Консумацията на ядки и семена запазва мозъка действащ в напреднала възраст, според шведско изследване. Полезните свойства се дължат на съдържанието на витамин Е в ядките и семената, който има протективен ефект срещу развитието на болестта на Алцхаймер.


Виж още



Ново в Cosmo