Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как да намалиш вредното заседяване

 

Оценка: (0/5)

 

Застояването не е добра идея за тонуса ти не само в очакване на лятото, но и по всяко време на годината.

 

Как да намалиш вредното заседяване

Данните сочат, че от депресия страдат 25% по-често хората, които водят заседнал начин на живот. Установи колко от тях прекарваш седнала, за да разбереш как може да промениш това. 

 

11 примера за тренирани, секси дупета от Инстаграм мацките

От 1 до 3 часа на ден

Сутринта по време на закуска, в автобуса и вечерта на дивана – само в тези моменти ли почиват краката ти? Опасно е! Като теб по този начин си вредят фризьорите, хирурзите и всички, които седят по-малко от 40% от работното си време.

Как да намалиш вредното заседяване

Какво става в този случай?

  • ⇒ По-бързо се уморяваш.
  •  
  • ⇒ На тялото му трябва 20% повече енергия, когато е във вертикално положение.

  • ⇒ В краката се появява мускулна слабост, която не минава с времето, а само се натрупва. Това предизвиква хронични болки в гърба и проблеми със ставите.

  • ►►► 13 навика на жените с хубава фигура

  • ⇒ Повишава се налягането във вените на краката. А това директно води до варикоза. Всеки пети, който страда от нея, я получава заради работата си на крак.

  • ⇒ Ако си бременна, обемът на главата на бебето ти може да е по-малък, предупреждават специалистите.

Какво да правиш?

  • ⇔ Избери обувка с ортопедична стелка, която повдига свода, или си купи само стелка, която да сложиш в обикновена обувка.

  • ⇔ Носи специални чорапи, които да стягат краката. Те са с по-голямо налягане, затова преди да си ги купиш се посъветвай със специалист.

  • ►►► 20 стъпки за най-секси крака

  • ⇔ Опитай да се движиш активно поне два часа на ден. Качвай се по стълби или ходи бързо по коридора, съветват кардиолозите. Вените, за разлика от артериите, имат слабо развит мускулен слой, затова кръвта се движи по-добре по тях, когато мускулите се движат.

  • ⇔ На хората с наднормено тегло или с риск от образуване на тромби се препоръчват профилактични дози ацетилсалицилова киселина, която улеснява циркулацията на кръвта.

  • Звездите също имат целулит

От 4 до 6 часа на ден

Ако прекарваш седнала толкова часове на ден, то вероятно лежиш по цял ден под чадър на екзотичен остров. Късметлийка! Или не съвсем...

Какво става в този случай?

  • ⇒ Благодарение на физическата активност организмът ти бързо изразходва холестерола и глюкозата. Завишеното им количество в организма е причина за сърдечно-съдови заболявания и диабет. Супер, това теб не те заплашва.

Какво да правиш?

  • ⇔ Усъвършенствай се. Важно е не само колко, а и как седим, казват невролозите. Ето рецептата: поглед напред, брадичката вдигната, гърбът изправен – така по-малко се натоварва гръбначният стълб.

  • Майка и двете й дъщери тренират йога

От 7 часа нагоре

Докторите наричат заседналия начин на живот болестта на 21 век. Прецени сама какви са последствията.

Как да намалиш вредното заседяване

Какво става при този случай?

  • ⇒ Кръвта се застоява не само в краката, но и в малкия таз. Колко е вредно първото няма нужда да ти обясняваме. А за запека, хемороидите и „женските” болести, по-добре да не отваряме дума.

  • ⇒ Глюкозата и холестеролът не изчезват с времето, а резултатът е наднормено тегло и риск от сърдечно съдови заболявания.

  • ⇒ Мускулите на шията и гърба се разпускат и цялата тежест на тялото пада на гръбначния стълб. Хрущялите между прешлените се изтъркват, костите започват да дразнят нервите. Чувала ли си за остеохондроза? Ето това е.

Какво да правиш?

  • ⇔ Намери начин да вършиш част от работата си права. Учени от Тексаския университет са установили: благодарение на това ще повишиш наблюдателността и производителността със 146%. Виждаш ли грешката? Значи не всичко е загубено! Вярната цифра е 46%.

  • ⇔ Всеки ден ходи с бодра крачка 30 минути (със скорост 5 км/ч), а два пъти в седмицата натоварвай тялото си с тичане или силова тренировка.

  • ⇔ Често влизаш във фитнеса? Дори да е така, ставай веднъж на половин час, за да се разходиш за 3 минути. Изследователи от Университета на Куинсланд са стигнали до извода, че колкото по-често започваш някаква активност, толкова по-нисък ще бъде индексът ти на телесна маса, а усвояването на глюкозата и липидния обмен ще са по-високи.


Виж още



Ново в Cosmo