Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

6 съвета за добро настроение

 

Оценка: (0/5)

Mного често настроенито ти всъщност зависи от това какво ядеш и въобще какъв хранителен режим имаш. Пробвай поне 3 от нашите предложения и ти гарантираме, че настроението ти ще се повиши значително.

6 съвета за добро настроение

1. Яж често, но в малки количества.

Ако ти се хапва нещо с високо съдържание на въглехидрати, е много вероятно организма ти да се нуждае от допълнително количество серотонин. Този хормон отговаря за доброто настроение и контролира апетита и съня ти.

2.Избягвай алкохола.

Ако не можеш да го откажеш напълно, консумирай не повече от 100 грама веднъж седмично. Не прекалявай и с бирата, тя също не е безобидна.

3. Намали консумацията на кафе и аналогични продукти.

Кофеинът е естествен стимулант, който повишава концентрацията, но в големи количества той може да те доведе до чувство на безпокойство, чести промени в настроението и безсъние.

4. Опитай се да ограничиш и всичките видове „джънк фуудс”:

чипсовете, снаксовете, вафлите, полуфабрикатите и хамбургерите често са пренаситени с мазнини и захар.

5. Пий повече вода, поне 6 чаши на ден.

Това ще те зареди с енергия и ще изведе токсичните вещества от организма ти.

6. Приемай витамин В12 в естествен вид или поне на хапчета.

Недостигът на този витамин води до резки промени в настроението ти и депресионни състояния. Естествени зточници на B12 са месото, яйцата и млечните продукти.


Виж още



Ново в Cosmo