Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

18 изпробвани начина да предотвратиш махмурлука

 

Оценка: (0/5)

 
 
18 изпробвани начина да предотвратиш махмурлука

Ако попиташ всеки експерт би ти казал, че най-добрият начин да избегнеш махмурлука е да спреш алкохола. Но истината е, че понякога дори експертите пият точно толкова, колкото и ти. Опитай тези съвети, които ще ти помогнат да смекчиш щетите от алкохола като гадене, главоболие, виене на свят...

Как се напиват различните зодии

Преди да пиеш:

1. Удвои мултивитамините. Голямата заблуда е, че махмурлука се дължи изцяло на дехидратация.Но основните похитители на тялото ти са възпаление и оксидативен стрес. Много по-лесно е да предотвратиш махмурлука, отколкото да се справиш с него ан следващата сутрин. Антиоксидантите помагат за смекчаване на щетите от алкохола, така че вземи двойна доза витамини или изпий чаша сок от нар преди да излезеш.

2. Поръчай бургер вместо салата. Разбира се, че не искаш да изглеждаш и да се чувстваш преядена в бара събота вечер. Но тежестта на махмурлука не зависи само от това колко си изпила, а и от това какво си яла. Увери се, че си хапнала храна, която съдържа въглехидрати, протеини и мазнини, преди да започнеш с алкохола.

3. Осигури си достатъчно сън. За повечето хора това е очевидно, въпреки че голяма част от тях не го правят. Въпреки че сънят няма да те спаси от махмурлука, той ще подобри имунитета ти и ще подготви тялото ти да се справи с една пиянска нощ. 

►►►ВИЖ ТУК: Какво не трябва да ядеш, когато си пияна!

Докато пиеш:

4. Пропусни шампанското. Научно доказано е, че мехурчетата в шампанското могат да ускорят усвояването на алкохола и така да се напиеш по-бързо. Проблемът е, че това води до особено лош махмурлук.

5. Редувай алкохола с вода. Със сигурност си чувала, че пиенето на вода между коктейлите ще те спаси от дехидратация, но ти предлагаме да замениш обикновената вода с кокосова или напитка за спортуващи, които заместват флуиди и електролити, изгубените вещества заради алкохола.

6. Тютюнопушенето увеличава значително тежестта на махмурлика, така че го ограничи по възможност.

7. Избери внимателно алкохола. Водка и джин съдържат по-малко токсини и примеси от тъмните видове като уиски и ром. 

8. Избери сок вместо газирани напитки като сода за разредител. Плодовите и зеленчуковите сокове съдържат допълнителни витамини, те винаги са по-добрия избор.

9. Измий ръцете си супер добре. Пиенето на алкохол променя начина, по който работи твоята имунна система, така че ако си изложена на риск от грип, например, най-вероятно ще се заразиш, ще има по-тежка реакция и ще ти отнеме повече време, за да се възстановиш. И ако има нещо, което прави махмурлука още по-лош, то това са симптоми на грип като повишена температура, мускулни болки и втрисане.

10. Пий висок клас алкохол. По-скъпият алкохол се филтрира най-много, за да се премахнат примесите и токсините, което прави махмурлука ти по-лек (освен това те струват повече на глътка и е по-вероятно да пиеш по-малко :))

11. Танцувай! Няма нужда да ти изреждаме всички ползи от танците, само не забравяй да държиш наблизо и чаша с вода, за да не се дехидратираш и от алкохола и от движението и потенето на дансинга!

18 изпробвани начина да предотвратиш махмурлука

Преди да си легнеш:

12. Не прекалявай с водата. Вярно е, че махмурлукът идва, когато прекалиш с лошата течност (алкохола) и не си набавиш достатъчно вода (и се дехидратираш), но пиенето на голямо количество вода може да донесе прекомерен стрес на тялото ти. Така след пиянска нощ, изпий чаша вода (и втора, ако си особено жадна) и остави пълна чаша до леглото си в случай, че имаш сухота в гърлото през нощта. 

13. Сложи си маска за спане. Лишаването от сън няма да предизвика махмурлук, но може да го направи още по-лош. Алкохолът нарушава втората част от съня, която е след като слънцето изгрее, ако спиш до по-късно. Въпреки че не можеш да контролираш качеството на съня след тежка пиянска нощ,  може да сведеш до минимум прекъсването му с маска, която предпазва от светлината .

14. Вземи противовъзпалитени средства (нещо, което съдържа ибупрофен), които да атакуват директно възпалението, причинено от алкохола. И евентуално още един мултивитамин. Винаги избягвай болкоуспокояващите, които съдържат парацетамол. Може сериозно да навредиш на черния дроб и бъбреците, ако ги приемаш с алкохол. 

►►►ВИЖ ТУК: Каква е разликата в купонясването на 20 и на 30 години!

15. Махмурлукът не се лекува с алкохол! Който и да ти е казал тази глупост, не му вярвай. Това само забавя неизбежното - махмурлук, който е дори по-лош от този, който имаш!

16. Поръчай си яйца. Яйцата са един страхотен източник на цистеин, който помага срещу главоболие, причинено от токсин, когато тялото ти усвоява алкохола. Избери обикновени яйца на очи или омлет, които няма да разстроят стомаха ти. 

17. Пий спрайт или сода. Те ще ускорят метаболизма и така ще се съкрати времето, в което тялото ти е изложено на вредни химически вещества, произведени при усвояването ан алкохола.

18. Избягвай билковите чайове. Махмурлукът ти ще трае доста по-дълго от обикновено. 


Виж още



Ново в Cosmo