Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

На бала с най-скъпа рокля или с най-голямо сърце?

 

Оценка: (5/5)

 
 

Страхотната инициатива #steniskanabala стартита за пети пореден път.

На бала с най-скъпа рокля или с най-голямо сърце?

Благотворителната инициатива на Мото-Пфое е насочена към български абитуриенти-сираци, за да продължат образованието си във висше учебно заведение. Столичният комитет на БЧК е традиционният партньор, който се грижи даренията от кампанията да им осигурят развитие в избраното поприще.

На бала с най-скъпа рокля или с най-голямо сърце?

Тениските тази година са много готини и стават за бал, изпращане, купон или каквото си избереш

За 4-те години дотук, от 2014-та до 2017-та включително, #steniskanabala се радва на нарастващ интерес и отклик в обществото.

На бала с най-скъпа рокля или с най-голямо сърце?

Каузата постоянно набира популярност и обхватът достигна обща сума на даренията от 305 174 лева, с предоставени на дарители общо 5 445 бр. тениски, 100 включили се училища от цялата страна, 141 предоставени еднократни стипендии на първокурсници, които тъкмо са завършили средното си образование и продължават обучение в български ВУЗ, както и допълнителна финансова помощ за много добър и отличен успех на 36 студенти, второкурсници и третокурсници, които са били бенефициенти по програмата.

На бала с най-скъпа рокля или с най-голямо сърце?

Любими актьори от хитови уеб сериали ще поощряват зрелостниците от Випуск 2018 да отидат на бала или изпращането си с тениски и да дарят средства в полза на образованието на връстниците си, загубили родител. Това са Мино Караджов и Михаела Велкова от "Не така, брат!", Михаела Павлова и Илиян Илиев от "Следвай ме". Четиримата са много популярни сред тийнейджърите и всеки от тях е с влияние сред младите хора. Началото на #steniskanabala 2018 съвпада и със старта на новия сезон на „Не така, брат!”.

„Подкрепям „С тениска на бала“, защото вярвам, че е образованието е изключително важно и достъп до него трябва да имат максимален брой хора“, споделя Мино Караджов. „Само след година ми предстои да съм абитуриентка и вярвам, че е страхотен начин да загърбим суетата в полза на една благородна кауза“, вярва Михаела Велкова. „Най-хубавото е, че всеки един от нас може да допринесе, стига да поиска.“, споделя Илиян Илиев.

„Страхотно е, че можем да поемем щафетата от българския ансамбъл по художествена гимнастика и тази година точно ние да допринесем за тази изключително смислена кампания“, коментира Михаела Павлова.

На бала с най-скъпа рокля или с най-голямо сърце?

На обновения сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може, онлайн или по банков път, да дари средства за образованието на абитуриентите без родители в петия сезон на кампанията, а Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.
 

Още от ноември миналата година ученици, на които предстои завършване, търсят организаторите на инициативата #steniskanabala и вече дори има поръчки през сайта. 17 училища в София, Бургас, Велико Търново, Сандански, Нова Загора, Петрич, Пещера, Крумовград, Айтос, Вършец, Каолиново и Костенец с нетърпение очакват обявяването на старта и представянето на тениската за 2018 г. Организаторите очакват от днес те да се умножават. Това е добър знак, че младежите разпознават важното и ценното, а значи бъдещето на обществото ни е в добри ръце.
 

На бала с най-скъпа рокля или с най-голямо сърце? ТИ ИЗБИРАШ!


Виж още



Ново в Cosmo