Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Лъч светлина: любов за дечицата с увреждания

 

Оценка: (0/5)

 
 

На 21-ви март отбелязваме Международния ден на хората със Синдром на Даун. По традиция днес обуваме шарени чорапи, за да подкрепим тези, които страдат от генетичното заболяване.

Лъч светлина: любов за дечицата с увреждания

Ние от Cosmo отбелязваме празника, като ти показваме позитивната и цветна кампания на модната марка River Island, която показва само дечица с увреждания.

Цветни, весели, прекрасни кадри, които ни показват, че тези малчугани с нищо не са по-различни от връстниците си.

Лъч светлина: любов за дечицата с увреждания

Кора Бишъп

Както сме показвали и преди, модните брандове бавно, но сигурно се опитват да премахнат различията. Размерът, расата, традиционните разбирания за красиво – това са само думи. Истината е различна. Въпреки това, хората с увреждания сякаш оставаха настрана от тенденцията да се показват хората около нас. Такива, каквито са.

Лъч светлина: любов за дечицата с увреждания

Луи Грум

Заболяванията и външния вид на тези хора минават в категория „теми табу“. И тук идва рекламната кампания на River Island. За да отпразнува 30-тата годишнина от създаването си, модният бранд наема дечица с увреждания, за да представят лятната детска колекция облекла.

Лъч светлина: любов за дечицата с увреждания

Теди Бериман

Сериозно, тези малчовци сигурно са минали през училището за модели на Тайра Банск – толкова добре и очарователно позират.

Лъч светлина: любов за дечицата с увреждания

Габриел Сохота

 

Новите лица на River Island са 10-годишна Луи Грум, която е родена с редкия Синдром на Едуардс, 6-годишната Кора Бишъп със Синдром на Даун, 5-годишния Теди Бериман с церебрална парализа и Габриел Сохота, който също страда от Синдром на Даун.

Само можем да се надяваме, че това е само началото. Дано още много марки да последват примера на River Island и да включват в кампаниите си модели, които да ни напомнят да бъдем по-толерантни към различията на хората по света.


Виж още



Ново в Cosmo