Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

8 Стъпки към красиво тяло

Cosmo
 

Оценка: (5/5)

8 Стъпки към красиво тяло
8 Стъпки към красиво тяло
Не чакай последният момент, за да обърнеш внимание на фигурата си. Следвай нашите лесни съвети, за да изглеждаш страхотно в сватбената си рокля.

Хранителни правила

1. Ограничи течностите

Тук не става въпрос да намалиш водата или фрешовете, а да контролираш останалите течности, които приемаш. Стряскащо е колко много излишни калории съдържат различните видове напитки. Вместо да изпиеш голяма чаша лате, по-добре го замести с доброкачествено кафе с мляко. Избягвай и натуралните сокове в кутия, които в повечето случаи са с добавена захар, т.е допълнително енергийни единици. Като техен заместител избери прясно изцеден сок или пък хапни самия плод. Що се отнася до безалкохолните напитки, те са пълни с изкуствени оцветители и захар, която се превръща в мазнини.

Стигаме разбира се и до алкохола, в който както знаеш също има доста калории. Пробвай да го ограничиш до две питиета когато излизаш навън. Добър вариант е бяло вино. И още нещо - поне три дни в седмицата не консумирай никакъв алкохол.

2. Повече свежа храна
Включвайки пресни плодове и зеленчуци като основа в храненето, ще си осигуриш пълен стомах срещу по-малко калории. Следващи по приоритет са храните, богати на протеини. Бобените растения като фасул и леща са страхотни при отслабване, тъй като засищат, но изгарят бавно. Какво ще кажеш за порция домашно приготвен боб на фурна с купа салата? Звучи вкусно, нали?

Що се отнася до така спорните при здравословното хранене въглехидрати като паста и хляб те също са ти необходими, но в случай, че са с високо качествени и ги консумираш само като гарнитура (шепа спагети са ОК, но с цяла купа с богат сос ще поемеш наведнъж пълната си дневна доза калории).

За да намалиш теглото си, е нужно да намалиш количеството, което консумираш, както и да ограничиш до минимум така наречените технологични храни: пърженото, белия хляб, сладкишите.
Снаксовете също трябва да се избягват, вместо тях можеш да гризеш парче ябълка или морков. Ако имаш навика да си хапваш шоколад, добре е известно време преди сватбата да го заместиш с ягоди или малини и натурално кисело мляко. Това също ще ти даде енергия, но калориите ще са значително по-малко.

3. Осъществявай контрол върху храненето.
Средностатистическият човек преяжда с около 30%, така че в случая говорим за сериозно количество допълнителни калории, което приемаме при всяко хранене. Скорошно американско проучване показа, че консумирането на малки порции е най-оспорваният, но в крайна сметка успешен модел не само за свалянето на килограми, а и за запазването им. Това е стара практика за засищане на глада. Целта е да разбереш от колко храна тялото ти наистина се нуждае и иска. За това има няколко основни стратегии. Едната е да ядеш бавно, наслаждавайки се на всяка хапка. Когато заситиш глада, просто спри с тъпченето.

Друг лесен вариант за ограничено хранене е да сервираш обяда и вечерята си в по-малки чинии. Звучи наистина много просто и не особено научно, но върши работа. Същото важи и за междинните похапвания - вместо да си взимаш ядки директно от пакета, който почти винаги ще те изкуши за още и още, просто отсипи малко количество в купичка.

Красива кожа

4. Пробвай сух пилинг на тялото
Ако искаш да се отървеш от неравностите по тялото си и да накараш кожата ти да изглежда (и да се чувства) копринено гладка и нежна има няколко добри новини: много по-лесно и евтино е, отколкото си мислиш.
Редовният пилинг с четка върху сухо тяло оказва добър ефект в борбата с целулита. Той стимулира лимфите и изважда токсините от организма. За постигане на резултат обаче се изисква определена техника и, разбира се, време. Задели си за това 5 минути на ден, преди сутрешния душ.

Използвай четка за тяло с естествен косъм (можеш да намериш такава в аптеките и дрогериите) и извършвай леки движения отдолу нагоре, наблягайки на някои проблемни зони като бедрата, ръцете и ханша. Така неравностите няма мигновено да изчезнат, но след шест седмици ще забележиш подобрение.

5. Лек, блестящ тен
Запази белия цвят за роклята или букета си и се сдобий с блестящ загар, с помощта на автобронзантите. Добрият изкуствен тен може да ти осигури по-слаб и секси вид, но, разбира се, когато е нанесен правилно. Тоест без резки, петна и оранжевеене.

Най-лесният начин да изглеждаш естествено блестяща тези дни е с тониращ хидратант – страхотен вариант за изкуствен тен, който ти позволява постепенно да натрупваш цвят и да го поддържаш на това ниво.
Що се отнася до лицето – препоръчваме ти да добавиш мъничко автобронзант за лице към нощния си крем и да го нанасяш редовно върху лицето, шията и деколтето. И не забравяй винаги да миеш ръцете си след това, за да избегнеш оранжевите следи по дланите си.

Усети разликата

6. Раздвижи се с кардио тренировка
Ако досега си водила по-заседнал начин на живот, време е да влезеш в действие и да оформиш фигурата си за предстоящата сватба. Препоръчваме ти кардио уредите,  с които ще изгориш повече  калории, с по-малко натоварване. Така например велоергометрите са прекрасен начин да се избавиш от излишните мазнини, заради обилното потене, сравнително ниското темпо и мотивиращите резултати. Най-доброто кардио не винаги е това, което ти се струва най-тежко и натоварващо.

Изборът на перфектният кардио уред е от значение, но важно е и да свикнеш с него. Ако се опиташ да тренираш пет пъти седмично по час и половина, възможно е да издържиш, но в следващите дни ще си толкова схваната, че няма да можеш да си подадеш носа навън. Така че е по-добре да правиш две кардио сесии на седмица в рамките на три месеца, отколкото да навъртиш пет тренировки наведнъж и повече да не повториш.

7. Гимнастика и пак гимнастика
Независимо дали искаш да разкриеш добре оформени рамене и секси гръб в роклята си без презрамки или просто целта ти е да засилиш метаболизма си, тренирането с тежести е много препоръчително. Ако си достатъчно амбицирана, можеш всекидневно да отделяш време за няколко лицеви опори, набирания, клякания и напъни в долната част на краката. Друга възможност е пилатеса. Но когато искаш да оформиш определена зона от тялото си, препоръчваме ти да не тренираш самоцелно, а да се консултираш с инструктор, за да ти направи програма. В противен случай можеш да развиеш непропорционални мускули, които да се отразят на стойката ти. И отново ти напомняме, че за да видиш резултати, са необходими поне три месеца упражнения.

8. Лазерна епилация
Лазерната епилация е страхотно решение за бъдещите булки, които искат да избегнат риска от обриви и враснали косъмчета. Този метод е подходящ за жените с тъмни коси - при светло русите и червенокосите процедурата е невъзможна, защото лазерът не уловя космите, поради липсата на меланин в тях. Ако искаш по-малко притеснения, започни отрано с лазерната епилация (поне три месеца преди големия ден), тъй като така ще си подсигуриш дълготрайно намаляване на нежеланото окосмяване.


Виж още



Ново в Cosmo