Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

5 от най-добрите храни преди сватбения ден

 

Оценка: (0/5)

 

Кои са най-подходящите храни, за да се чувстваш перфектно на сватбения ден?

5 от най-добрите храни преди сватбения ден

Едно от най-важните неща в сватбения ден е да се чувстваш спокойна, уверена и да няма никакво излишно напрежение! Ето как някои храни ще ти помогнат!

Храните, които да избягваш преди големия ден

5 от най-добрите храни преди сватбения ден

Тези храни ще ти гарантират спокойствието, от което имаш нужда в този важен момент!
Тези храни ще ти гарантират спокойствието, от което имаш нужда в този важен момент!

За да се чувстваш спокойна: авокадо

То е богато на витамини от група B, които намалят стреса и напрежението. Също така е богато на мононенаситени мазнини и витамин Е, които са от жизнено важно значение за блестящата кожа.

Да въведеш ред в стомаха си: сьомга

С естествените си мазнини сьомгата забавя скоростта, с която храната напуска стомаха, което спомага контрола върху това колко бързо алкохола навлиза в кръвта. Ако не си фен на рибата, ядките и маслините също са добър източник на полезни мазнини, така че дръж една купичка под ръка докато се приготвяш.

За свеж дъх: зелен чай

Проучванията показват, че зеленият чай помага за предотвратяването на лошия дъх, тъй като съдържа полифеноли, които унищожават бактериите, виновни за него. 

►►►ВИЖ ТУК: 12 признака, че той ще бъде идеален съпруг!

За да си в настроение: черен шоколад или люти чушки

Колкото по-тъмен, толкова по-добре. Гледай да е с над 70% какако. То е естествен афродизиак. Лютите чушки съдържат капсаицин, който може да ускори сърдечната честота и стимулира освобождаването на ендрофини, което ще ти даде чувство на сексуална увереност.

Ако си стресирана: смути

Опитай комбинация пълна с фибри, протеини и добри мазнини, това ще ти гарантира стабилни нива на кръвната захар. Нашето предложение: 1/2 авокадо, 1 банан, 2 супени лъжици овесени ядки, 1 и 1/2 чаша бадемово мляко, 1/2 супена лъжица какао на прах и 1 супена лъжица семена от чиа.


Виж още



Ново в Cosmo