Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Ах, този досаден ПМС!

Cosmo
 

Оценка: (0/5)

Добавки:
Говори с гинеколога си дали не биха могли да ти помогнат някои хранителни добавки. Има данни, че 1200 мг калций смекчават депресивните състояния и болките, докато витамин Е може да повлияе на бодежите в гърдите.

Хранене:
Нискокалоричната вегетарианска диета през този период би могла да намали менструалните болки и много от симптомите, но не и да ги премахне. Увеличи приема на сложни въглехидрати, зелени зеленчуци, плодове и пълнозърнести храни, като ограничи до минимум продуктите съдържащи захар, сол, червеното месо, алкохола и кофеина.

Упражнения:
Упражненията са страхотен начин да намалиш симптомите на ПМС въпреки старовремското правило, че тогава не е време за подскачане.

И още:
Ако караш тежко този период, се опитай да не взимаш важни решения през него, защото не си достатъчно стабилна. Говори и с гинеколога си за симптомите и попитай какво може да се предприеме срещу тях.

Виж още



Ново в Cosmo