Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

5 неща, които не трябва да казваш в офиса

 

Оценка: (0/5)

 
 

Спести си тези изречения, ако искаш да изкачваш стълбите на успеха!

5 неща, които не трябва да казваш в офиса

 Новите правила за изграждане на изключителна кариера, включват тези 5 изречения, които никога не трябва да преминават през устните ти!

Най-влиятелните жени в света на шоубизнеса

5 неща, които не трябва да казваш в офиса

Понякога просто е по-добре да замълчиш!
Понякога просто е по-добре да замълчиш!

1. "Аз съм тоооолкова уморена!"

Последни новини: всеки шеф в света знае, че служителите му имат живот и извън работата, което често може да включва парти предишната вечер, пияна приятелка, ревящи деца или шумни съседи. Но да повтаряш постоянно колко си уморена -НЕ! Липсата на сън перманентно означава ниска производителност, лоша концентрация и раздразнителност, което се отразява върху външния ти вид и отношенията с колегите! 

Мобилизирай се и остави оплакванията на прага ан входната врата, ако искаш да напредваш в кариерата!
Мобилизирай се и остави оплакванията на прага ан входната врата, ако искаш да напредваш в кариерата!

2. "Но ние обикновено го правим по този начин!"

Бъди отворена за нови идеи! Ако винаги правиш нещата по един и същи начин, това означава еднакви резултати. Нека и други хора да изразят мнението си. Нов доклад изтъква трите основни характеристики на следващото поколение лидери: гъвкавост, съчетана с желание за промяна на статуквото и устременост към върха. С бързото развитие на технологиите се променя пейзажа на това, което е възможно, т.е. промяната е нещо неизбежно и трябва да я приемем!

►►►ВИЖ ТУК: Как да накараш шефът ти да те хареса!

3. "Това е може би една наистина лоша идея, но..."

Няма такова нещо като лоши идеи! Да започнеш така по време на среща, може би е продиктувано от скромност, но всъщност изпращаш негативни сигнали към другите. Никога не се обръщай към мениджър или шеф с това изречение, защото той няма да го приеме сериозно и в крайна сметка ще останеш разочарована! Отърви се от съмненията си и бъди по-уверена!

4. "Мислех, че Мария го прави.."

Има две причини, поради които някой може да каже това. Първата е, че си забравила за задачата и обвиняваш някой друг. Втората - ти наистина мислиш, че някой друг е отговорен за това. Лошата новина е, че нито една от тези причини не те показва в добра светлина. Не изглежда добре, че обвиняваш други хора за това, че не си си свършила работата, когато тя е твоя отговорност. А дори да не си разбрала, инициативата да попиташ за яснота е ключова черта, която ще ти помогне да вървиш напред в кариерата.

►►►ВИЖ ТУК: 7 грешки, които работодателят не прощава!

5. "Ужасно заета съм!"

Повтори след нас: всеки е зает! На всеки му се е случвало да остава и извън работно време или да бъде засипан с един куп задачи едновременно! В скорошно проучване се установи, че 49% от жените страдат от стрес. Това до голяма степен се дължи на претоварването, но специалистите съветват: Ако твоят мениджър има нужда от помощта ти, никога не си прекалено заета, за да подадеш ръка. В този случай изясни ситуацията с останалите си задачи и обмислете коя от тях може да почака.

Направи така, че шефът ти винаги да може да разчита на теб!
Направи така, че шефът ти винаги да може да разчита на теб!


Виж още



Ново в Cosmo