Търсиш си работа или имаш най-хубавата на света, но все ще дойде време да я смениш. Съществуват много начини да намериш нова посока на кариерата си, но преди това най-добре си направи план, който да включва плюсовете и минусите на фирмите и работните места които предлагат, за които искаш да кандидатстваш.
Това ще стане най-лесно чрез JobTiger.bg
Крачка Първа: Прегледай обявите
Макар и елементарна, тази крачка е много важна и затова не се отнасяй към нея несериозно.
В сериозен сайт като JobTiger.bg е сигурно, че фирмите, в които кандидатстваш са реални и местата, които се обявяват не са „измислени“ само за набиране на информация.
Крачка Втора: Проучи компанията, в която кандидатстваш
Вече е стандарт когато кандидатстваш да се опиташ да разучиш по-добре компанията, в която искаш да работиш. JobTiger.bg вече събира на едно място информация за всяка компания, която набира хората.
Кликвайки на името на компанията или логото й, ти ще отидеш в страница с допълнителна кратка информация за фирмата.
Това проучване на (бъдещия) работодател ще ти помогне, спестявайки време да получиш най-качествената и подробна информация за компании от различни сектори на пазара на труда и само с един клик може да получиш цялостна информация свързана с тях и работните места, които те предлагат, както и всякакви новини. Така много бързо може да проучиш евентуално бъдещия си работодател и възможностите за кариерно развитие, което може да ти предложи.
Крачка Трета: Направи CV-то си да изглежда атрактивно
При кандидастването СV-то и мотивационното писмо за онова първо впечатление, което може да определи дали ти ще си в селекцията. Затова трябва да знаеш хитрините – те са събрани на едно място. Там може да получиш насоки за успешно представяне по време на интервю, както и каква стратегия да предприемеш след срещата с работодателя и как да оцениш отправеното ти предложение за работа.
Пътят продължава: ако те извикат на интервю прочети нашите 5 трика за успешно интервю за работа & Кои са най-задаваните въпроси по време на интервю и онези неща, които да не правиш на интервю за работа.