Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.разбрах

10 начина да се чувстваш по-добре на работното място

 

Оценка: (0/5)

 
 

Може би имаш много причини, които ти пречат да се насладиш на работата си. Въпреки това, ти си в състояние да направиш всеки свой работен ден по-приятен ако следваш тези прости съвети.

10 начина да се чувстваш по-добре на работното място

1. Положителни намерения

Мисли от сутринта за целите, които си си задала за деня и какво искаш да постигнеш. Отдели повече внимание на положителните и не позволявай на различни дреболии да развалят настроението ти.

Професия според твоята зодия

2. Направи си план                           

Планирай нещо положително за деня. Това дори може да е вечеря с приятел в края на работния ден, но подсъзнателно това ще ти създаде добро настроение!

3. Представяй се в по-добра светлина

Помисли за най-важната задача за деня си, например, бизнес среща и си представи колко блестящо ще се справиш! Представи си всички постигнати резултати, за да се настроиш за успеха още преди да е дошъл!

►►►Печеливша формула за успешна кариера

4. Защити времето си

Ако някой постоянно те разсейва, ще бъде невъзможно да се концентрираш. Минимизирай външните смущения в работния процес.

5. Изразявай своята благодарност

Направи комплимент на колега или му благодари, ако ти е помогнал. Така не само ще направиш деня на някой по-добър, а и своя собствен!

Имаш способността да направиш всеки свой ден идеален!
Имаш способността да направиш всеки свой ден идеален!

6. Избягвай конфликтите

Нищо не разваля работния ти ден толкова, колкото конфликтите. Опитай се да изгладиш острата комуникация и напрегнатите отношения или дори да се отдалечиш от раздраЗнителната ситуация.

7. Общувай с приятели

Вместо скучен обяд на работното място, покани приятел да ти прави компания в близкия ресторант. Когато споделите помежду си доброто настроение, останалата част от работния ден ще мине незабележимо!

►►►Уроци по професионализъм от филмовите героини

8. Винаги се усмихвай

Този, който се усмихва по-често, обикновено е по-позитивен. Това се случва подсъзнателно, така че не пренебрегвай техниката с усмивката, дори да е насила :)

9. Занимавай се със спорт

Физическите упражнения подобряват настроението, паметта и способността за концентрация. Това е чудесен начин да се отпуснеш и да се „рестартираш“ след натоварен ден.

10. Отдели време за достатъчно сън

Не пренебрегвай пълноценния сън. Това е изключително важно за здравето и благополучиеото ти. Преди да си легнеш, не забравяй да се отпуснеш и успокоиш. 


Виж още



Ново в Cosmo