Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Наслади се на полета: съветите на стюардесата

 

Оценка: (0/5)

 
 

Как да летиш комфортно? Грабни отговорите от първо лице. Стюардесите съветват.

Наслади се на полета: съветите на стюардесата

Наслади се на топ 25 световни дестинации - в галерията долу.

Топ 25 световни дестинации

►►►Цикълът ти се влияе от полетите. Ето как.

Преди да се озовеш на екзотичен плаж или в живописно кътче на старинен град, ще ти се наложи няколко часа да прекараш в самолета. А тези отоци, болките в гърба, заглъхналите уши...

Опитните стюардеси разказват как да избегнеш подобни неприятности.

За много от нас самолетът като такъв – вече е причина за стрес. Но дори ти да не страдаш от аерофобия, дългият полет едва ли предизвиква еуфория и въодушевление в теб. Трудно можеш да го наречеш „весело изкарване на времето“: ту ушите ти заглъхват, краката ти отичат, или някой хърка и ти пречи да заспиш... Как да направиш придвижването от точка А до точка В малко по-приятно? Ето какво те съветват стюардесите.

Наслади се на полета: съветите на стюардесата

Създай си комфортна обстановка

Не всеки може да спи на борда на самолет. Но да си починеш – е напълно реално. Затова вземи със себе си вещи, които ще ти помогнат да се почувстваш комфортно: възглавничка за пътуване, любимата ти тениска, меки чорапи или балеринки, слушалки или тапи за уши.

Качи си любим филм, който те успокоява, романтична комедия или спокойна мелодрама без тягостни сцени, екшън и плашещи моменти. Зареди се и с приятна музика.

►►►Секс в самолета? И той има своите тънкости. Научи кои са те.

Научи се да се справяш с паническите атаки

Ако по време на полет се паникьосваш, тренирай да се справяш с това свое състояние. За начало се опитай да определиш каква част от тялото ти се сковава. Рамената? Ръцете? Кои мускули се стягат? След това вдишай дълбоко, сложи ръка на корема си и бавно отпусни напрегнатите мускули. Повтори това действие 5-10 пъти. За да сработи упражнението в небето, практикувай го на земята няколко дни преди полета.

Медитирай

Няколкото свободни часа в самолета са прекрасен повод да откриеш за себе си медитацията. Съвсем не е задължително да я практикуваш, седейки на пода, с кръстосани крака. Затвори очи, абстрахирай се от заобикалящата те действителност, дишай дълбоко и спокойно. На новаците ще им е по-лесно да слушат инструкциите от мобилния си телефон.

15-минутна практика ще ти помогне да възстановиш силите си, да се справиш с притеснението, да прочистиш главата си и да нормализираш дишането. А така – ще заспиш по-лесно. Ще почувстваш прилив на енергия и спокойствие.

Наслади се на полета: съветите на стюардесата

►►►Кои стюардеси са най-секси.

Облечи се удобно

Избягвай тесни и прекалено топли дрехи. Или обратно – прекалено широки. Най-добре заложи на тениска или топ от естествена материя, а отгоре облечи яке или суитшърт, който да можеш спокойно да свалиш на борда. Никакви тесни дънки или колани, които ще те притискат. И без токчета, моля!

Движи се

Ниското налягане в самолета забавя кръвообращението, което може да доведе до сгъстяване на кръвта в краката, а също и да се отрази на работата на белите дробове, мозъка и сърцето. За да стимулираш циркулацията, се старай да ставаш на всеки един час, да се протягаш и да се разхождаш по пътеката. Ако това не ти се получава на практика, изпълнявай на място въртеливи движения с китките на ръцете и с глезените на краката, а също и накланяй главата си наляво и надясно. И не кръстосвай краката си.

Наслади се на полета: съветите на стюардесата

Откажи се от алкохола

Първо, в облаците действието му е три пъти по-силно. Второ, алкохолът обезводнява организма, който така и така се дехидратира по време на полет. Трето, той може да стане причина за джетлаг (това е така нареченият самолетен синдром (от англ. jet – самолет, и lag – изоставам, забавям се). Организмът, отпуснат под действието на алкохола, не е способен бързо да се пренастрои на новия часови пояс.

Овлажнявай клетките отвътре и отвън

Старай се на всеки час от полета да изпиваш поне по чаша вода, за да компенсираш загубата на влага. Но водата не трябва да е газирана. На такава височина въздушните мехурчета увеличават ферментационните процеси в тялото с 25%.

Пръскай лицето и косата си с термална вода. Вземи със себе си балсам за устни и крем за лице в травъл опаковки или тестери. Тези средства ще спасят кожата от сухота и лющене.

Наслади се на полета: съветите на стюардесата

Погрижи се за ушите си

Запушват ти се ушите? Това се случва заради налягането. Да разкараш неприятните усещания, ще ти помогне Методът на Валсалва. Затвори уста, стисни с пръсти ноздрите си, със сила се опитай да издишаш въздуха през затворените уста и нос. Въздухът ще попадне в средното ухо, евстахиевата тръба ще се отвори и вътрешното и външното налягане ще се изравнят.


Виж още



Ново в Cosmo