Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Виктория Бекъм празнува 10-годишен юбилей в модния бизнес

 

Оценка: (0/5)

Виктория Бекъм празнува 10-годишен юбилей в модния бизнес

Неутвърдената и без опит в света на модата, Виктория Бекъм пуска своята запазена марка „VB“ през 2008 г. в Ню Йорк, отвъд Атлантическия океан, далеч от родната си Великобритания.

Десетилетие по-късно тя участва в Лондонската седмица на модата за първи път при триумфалното си завръщане у дома вече като дълбоко уважаван дизайнер и предприемач. Бившата певица от Спайс Гърлс управлява една империя, състояща се от четири линии за облекло, повече от 400 търговски обекта в над 50 държави и офиси в Лондон и Ню Йорк.

Виж най-добрите визии на Виктория Бекъм от началото на кариерата й до днес (снимки долу):

Всичко за стила на Виктория Бекъм от началото до днес

В самото начало Бекъм, дългогодишна модна икона, се изправя пред страховито предизвикателство: да убеди конкурентната и взискателна индустрия, че може да остави трайно впечатление у непредубедените модни фенове. Възползвайки се от възможността да надмине статуса си на поп звезда и футболна съпруга, тя постепенно печели широко признание, дори от светила в модата като Карл Лагерфелд - творческият гений зад Chanel.

Виктория Бекъм празнува 10-годишен юбилей в модния бизнес

"Много я виждаха като още един пример за знаменитост, която иска да има модна линия без специализирано обучение", казва пред АФП Андрю Гроувс, професор по моден дизайн в Уестминстърския университет. "Чрез упорита работа и решителност, тя опроверга онези ранни погрешни критики." В продължение на десетилетие, 44-годишната Бекъм се осмели да разработи и аксесоари, да разшири продажбите си в международен и онлайн формат и да увеличи сътрудничеството си с представители на Reebok, Target и Estee Lauder.

Нейният стил се разви - от шикозния класицизъм, който бележи първите й стъпки във висшата мода до по-смелите разчупвания и живи цветове - неоново оранжево, ментово зелено, лилаво. Тя твърди, че тайната на нейния успех е в неуморна работна етика и подкрепата на семейството й – съпругът й Дейвид, и техните четири деца. Марката Victoria Beckham се оценява, според списание The Business of Fashion, на 100 млн. паунда. 

Източник: бгнес
 


Виж още



Ново в Cosmo