Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

В Япония вече продават алкохолна Coca-Cola

 

Оценка: (0/5)

В Япония вече продават алкохолна Coca-Cola

„Coca-Cola“ пусна първата си алкохолна напитка в Япония - газирана, с лек цитрусов аромат и алкохолна нотка.

Тя е от типа на поп-алкохолните леки питиета "chuhai", които се радват на нарастваща популярност сред младите дами.

Виж готини ретро фотографии на любимата ти газирана напитка в галерията долу:

Винтидж фотографии на любимата ти газирана напитка

„Въпреки че американската компания е влязла в алкохолния бизнес още през 70-те години на миналия век, експериментът в Япония е уникален в 125-годишната история на компанията“, каза президентът на "Кока-Кола Япония" Хорхе Гардуно.

В Япония вече продават алкохолна Coca-Cola

Три нови напитки "Lemon-Do", съдържащи 3, 5 и 7 % алкохол, ще бъдат пуснати на пазара в южния японски район Кюшу. 350-милилитровата кутия ще струва 150 йени (1,40 долара).

„Това е пилотен проект в региона, в който има доста голям пазар на продуктите ни“, заяви Масаки Ийда, представител на японския филиал на „Coca-Cola“. Той отказа да разкрие точните съставки на напитката, тъй като рецептата е строго пазена тайна.

Производителите на продуктите Coca-Cola са стигнали до тази идея при посещението си в известната японска верига заведения „Izakaya“, където открили, че напитките с аромат на лимон са много популярни.

►►► Еволюцията на бутилката Coca-Cola

Напитките „chuhai“, които съдържат водка или дестилират, наречен „shochu“, се предлагат в различни аромати като грозде, ягоди, киви и бял праскова. Процентът на алкохола в тях варира между 3 и 9 % и са много популярни сред младите консуматори, особено жените.

В Япония вече продават алкохолна Coca-Cola

„Coca-Cola“ се сблъсква с все повече конкуренция на пазара, където доминират японските компании „Suntory“, „Kirin“ и „Asahi“. Президентът на компанията заяви, че няма планове за стартиране на "Lemon-Do" извън страната.

Ходът обаче се разглежда като част от по-широка кампания за промяна на съдържанието на напитката след зачестилите акции за здравето на потребителите в САЩ и други развити пазари, които все повече отричат сладките напитки и диетичните им заместители.

Източник: бгнес


Виж още



Ново в Cosmo