Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Ким Кардашиян се оплете в показанията си за употреба на забранени вещества

 

Оценка: (0/5)

Ким Кардашиян се оплете в показанията си за употреба на забранени вещества

В понеделник вечерта риалити звездата от семейство Кардашиян, 36-годишната Ким публикува на пръв поглед невинно видео в Instagram. В него тя разказва на последователите си за работата си по колекцията за детски дрехи, които създава заедно с мъжа си Кание Уест. Само че не думите на звездата заинтригуваха феновете, а това, което се видя в кадър и беше „важна“ част от интериора – бял прах върху масичка, много приличащ на кокаин.

Стилът на Ким Кардашиян по време на бременността

„Изловиха я в крачка“ – започнаха да пишат последователите й. А Ким, без да чака кой знае колко дълго, реши да да даде отговор на обвиненията. „Не си играя с подобни слухове и искам да сложа край на спекулациите веднъж завинаги. Това е захар от Dylan's candy shop“ - оправда се тя.

Ким подготвя колекция с детски дрешки заедно с Кание
Ким подготвя колекция с детски дрешки заедно с Кание

Но никой, разбираемо, не й повярва. „Разстилаш си захарта на пътечки? Ха-ха“ – иронизираха я фолоуърите.

Гневните коментари валят един след друг – в социалната мрежа се разрази истинска буря. Това й накара Кардашиян да се оправдае втори път, но пък се оплете в показанията си, казвайки, че това не са сладости, а „мраморна“ (какво?) маса с бели петна.

Ким Кардашиян се оплете в показанията си за употреба на забранени вещества

►►►Защо плаче Ким Кардашиян

По-добре да замълчи с глупостите си – беше реакцията на хората. И Ким така и направи, но в социалните мрежи дискусията не е спряла все още. Както винаги мненията са на двата полюса: едните смятат, че са хванали риалити звездата в крачка, другите – че това е поредната PR акция, с която тя се опитва да привлече вниманието на публиката.

 


Виж още



Ново в Cosmo