Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Шопинг


Повярвай в своята увереност с кампанията #WalkTall

Повярвай в своята увереност с кампанията #WalkTall

„Разкрий силата, с която те е дарила природата“, приканват от козметичната марка Bioten.


Дай стария си сутиен за реЦИЦлиране

Дай стария си сутиен за реЦИЦлиране

Открито е четвъртото издание на кампанията Докосвам=Побеждавам на Bra Clinic!


Гравирай медальон THOMAS SABO безплатно

Гравирай медальон THOMAS SABO безплатно

Избери между различни форми, цветове, с или без допълнителни инкрустации с цирконии.


Звезди в Сърцето на града

Звезди в Сърцето на града

Просто бъди готова световни звезди на чист български да ти предложат услугите си в Mall of Sofia.


Нов ритуал в грижата за кожата от La Prairie

Нов ритуал в грижата за кожата от La Prairie

Изключително луксозната серия Skin Caviar приветства новото си попълнение Skin Caviar Essence-in-Lotion, което ще промени начина, по който се грижиш за кожата си.


Джиджи Хадид обединява сили с Reebok

Джиджи Хадид обединява сили с Reebok

За следващата фаза на кампанията Be more human!


Парфюмерии Douglas с нов дом

Парфюмерии Douglas с нов дом

Европейският лидер в престижния бюти ритейл Douglas отвори своята шеста парфюмерия в България на територията на столичния Paradise Center.


Училище за гримьори развива професията на световно ниво

Училище за гримьори развива професията на световно ниво

"Мис България" Марина Войкова стана модел на топ гримьорът Диана Стоенчева!


Vichy с нова кампания в подкрепа на грижата за кожата

Vichy с нова кампания в подкрепа на грижата за кожата

Безплатни тестови комплекти позволяват на клиентите да изберат най-добро за кожата си.


Кампанията на Estee Lauder обединява света в борбата с рака на гърдата

Кампанията на Estee Lauder обединява света в борбата с рака на гърдата

През последните две десетилетия, Кампанията за борба с рака на гърдата (BCA) на Estеe Lauder Companies, представена от Евелин Лаудер, създател на „розовата панделка“ и учредител на Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), е водещ фактор за масова осведоменост за болестта.