Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Рокля пази от натрапници

 

Оценка: (5/5)

Рокля пази от натрапници

Моделът е кръстен „Рокля за уважение“ и помага да се разбере колко често жената е докосвана без да е имала желание за допир.

►►►Когато имаш работа с е*бльо в социалните мрежи.

Сексуалните набези и феминизмът станаха една от главните теми на изминалата 2018 година. Много компании използваха темата за реклама. И ето, че шведската марка Schweppes, заедно с бразилската рекламна агенция Ogilvy, разработиха нова рекламна кампания „Рокля за уважение“, за да покажат колко жени в Бразилия са станали жертва на сексуален тормоз.

Рокля пази от натрапници

Тази рокля е умна. В нея са вплетени мощни сензори, които реагират на допир до жената, която я носи.

Например при допитване през 2016 година 86% от бразилките са признали, че до тях се докосват постоянно непознати мъже в нощните клубове. Като добавка поне половината жени в Бразилия минимум веднъж в годината се сблъскват с нежелан физически контакт от страна на мъжете.

Много хора са на мнение, че жените преувеличават и само мрънкат, без това да има нещо общо с истината. Но проблемът нали все пак е в друго?

По време на експеримента три жени обличат „умната рокля“ и тръгват на поход по нощните клубове в Сао Пауло. Всеки път, когато им пускали ръка, роклята подавала сигнал на изследователите чрез Wi-Fi.

Излишно е да ти казваме, че тези сигнали са били много, дори когато жените изразявали несъгласието си да бъдат прегръщани, докосвани, опипвани. Резултатът е, че за по-малко от 4 часа те били пипнати 157 пъти! Как ти се струва?


Виж още



Ново в Cosmo