Компания за бельо нае 57-годишен модел

Фотосесията потвърждава, че възрастта е само число.

Новозеландската компания за бельо Lonely влезе в новините с нетипичния модел за последната си рекламна фотосесия.

Галерия: Женската красота по света

Виж всички снимки

Вместо 20-годишен модел, от фирмата използваха 57-годишен – смело решение в една индустрия, която разцъфтява под влиянието на младостта и съвършенството.

Марси Брюър, моделът от снимките, каза в интервю, че кампанията е много важна, тъй като стандартите в света на модата и красотата трябва да се променят.

„Разбиранията за красотата са се променяли и винаги ще се променят, следователно можем да заключим, че определен стандарт не е вечен и новата красота само чака да бъде открита - каза тя. - Вярвам, че е дошъл моментът, в който красотата на по-възрастните жени се възприема като невероятно откровение. Ако всички ние не го приемем, то отказваме на самите себе си възможността да гледаме напред в бъдещето“.

Брюър започва кариерата си на модел през 80-те години на миналия век в Лондон. Това не е първият път, когато марката Lonely използва нестандартни модели – в една от предишните си рекламни кампании, брандът включи транссексуалния модел Аурел Хайзе Одогбо. Снимките от настоящата кампания не са ретуширани. Нито една от тях.

Създателят на Lonely, Хелене Морис, също обясни, че марката се опитва да промени хорското мнение относно възрастта.

„Индустриите за мода и красота са обсебени от младостта, но истината е, че всички остаряваме и има толкова много прекрасни неща, когато човек стане по-възрастен – каза тя. - Първоначалният отговор на стареенето е хирургическата намеса, което е странно решение за спиране на този толкова естествен и неизбежен процес“.