Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Какво прави Дженифър Анистън, за да изглежда на 28, а не на 48

 

Оценка: (0/5)

Какво прави Дженифър Анистън, за да изглежда на 28, а не на 48
 © Getty Images

Миналият уикенд, Дженифър Анистън отпразнува 48-ия си рожден ден в Мексико, показвайки стройно тяло, което би прилягало повече на 28-годишна.

Ето как посрещна Дженифър Анистън своята 48 годишнина: със секси съпруг до себе си и още по-секси тяло върху себе си.
Ето как посрещна Дженифър Анистън своята 48 годишнина: със секси съпруг до себе си и още по-секси тяло върху себе си.

След като вдигнахме зяпналите си ченета от пода, проверихме какво прави Анистън, за да изглежда така. Ето какво открихме:

1. Тя прави калоричните ястия по-нискокалорични.

Джен признава, че пастата е удоволствие, от което не може да се откаже. Но има малък трик, за да направи любимата си храна по-нискокалорична. Например, приготвя си вегетарианска лазаня. Прави я от настъргани тиквички и патладжан, посипани отгоре с любимите й видове сирене и запечени във фурната. И двамата с Джъстин Теру обичат бекон, но заменят свинския с пуешки, за да не е толкова мазен.

►►► Виж тук 5 хранителни вещества, които може би ти липсват

2. Хапва питателна закуска.

Една от любимите закуски на Анистън.
Една от любимите закуски на Анистън.

Анистън има три любими закуски и всяка една от тях е супер здравословна. Актрисата сподели предпочитанията си пред кулинарния сайт Bon Apetit. Първият й избор е смути от банани, череши, протеин на прах, бадеми, какао и бадемово бляко. Вторият е рохко яйце с препечена филийка и авокада. Третият е най-интересен – каша с овесени ядки и белтъци.

Каква е твоята закуска според зодията

3. Тя поддържа здравословен режим целогодишно.

Перфектната салата на Дженифър - булгур, сирене фета, краставици, червен лук, магдазноз. Невероятно вкусно, засищащо и здравословно.
Перфектната салата на Дженифър - булгур, сирене фета, краставици, червен лук, магдазноз. Невероятно вкусно, засищащо и здравословно.

„Не позволявам на хранителните ми навици да излязат извън контрол, за да трябва после да натискам бутон за рестартиране“, обясни тя пред Yahoo! Food. Докато всички ние минахме на строга диета след празничните трапези през декември, Джен просто си хапва както обикновено през цялото време. „Яжте колкото можете повече органични плодове и зеленчуци, сведете захарта до минимум, пийте тонове и тонове вода и се наспивайте“, съветва тя.

4. Ястията в хладилника й са супер здравословни.

Ключът за Дженифър е да приготвя предварително закуските си и да ги съхранява в хладилник. „Винаги нарязвам сурови зеленчуци в кутия“, казва тя пред Yahoo! Food. Тя също така държи твърдо сварени яйца и печено пилешко. Най-голямата й тайна са замразените зърна грозде – вкусна междинна закуска, която е научила в спа център.


Виж още



Ново в Cosmo