Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

От Ел Ей до България: Добре дошли, Smashbox!

Василена Цанова
 

Оценка: (0/5)

 
 

Ще запомним датата 19-ти април с едно важно събитие за света на красотата – марката Smashbox стъпи на родна земя.

За момента продуктите на бранда ще се предлагат ексклузивно в парфюмерии Douglas & beautyzone в мол Paradise Center, София, но скоро ще можеш да ги откриеш и на други локации. Потърси ги в Instagram с #smashboxbulgaria.

Малко предисловие

Всяка марка има история. Но тази на Smashbox e достатъчно оригинална, за да я отличи от другите козметични компании.

Smashbox се ражда като... фотостудио в Лос Анджелис, Калифорния през 1990 г. Нейните основатели, братята Дийн и Дейвис Фактор (правнуци на легендарния Макс Фактор), решават да лансират продуктите, с които гримират моделите си в студиото на широката публика през 1996 г. Така се ражда Smashbox Cosmetics – грим, който стои добре на всякакво фото осветление и издържа всяка фотосесия.

От Smashbox обичат червилата. Вълнуват се за праймърите (дори може да се каже, че са обсебени от тях). Но най-вече, от марката не спират да разкриват всичките си грим тайни на феновете. Защо? Защото креативността и взаимодействието с потребителите са вградени в ДНК-то им.

„Всичко излиза от нашето студио. То е ядрото на нашето вдъхновение и енергия“, Дейвис Фактор.


Instagram ориентирани

Със своите 3,9 млн. последователи в социалната мрежа, Smashbox се превръщат в бранд, който диша и живее в Instagram.

Това е платформата, която предоставя възможност на гримьорите и почитателите на марката да покажат цветните си произведения под формата на снимки и клипове. Само така ще видиш философията на Smashbox в действие.

А именно – грим, който решава проблеми, изглежда безупречно на всяка светлина и стои комфортно върху лицето по цял ден.

Продукт №1: Праймърът Photo Finish Foundation Primer

Най-знаковият продукт на Smashbox и най-продавания праймър за 2017 г. в САЩ, това е основата за грим, която промени играта. Създадената през 2000 г. легендарна формула е под формата на безцветен гел, който изглажда кожата, изпълва фините линии и порите, създавайки свежо и кадифено гладко лице.

Червилото, което издържа цяла вечност: Always On Liquid Lipstick

Чакай да проверя... да, още стои. 5 часа по-късно: не е мръднало. 3 часа по-късно: съвсем на мястото си е! Това не е някаква шега. Течното червило с матов завършек и металически частици се слива с устните ти, все едно е татуировка (спокойно, почиства се много лесно с продукт на маслена основа).

Изразът „Слагаш го и забравяш за него“ никога не е бил по-актуален. Палитрата от цветове пък ще се хареса както на по-консервативните, така и на по-смелите.

Хипнотизиращи цветове: Cover Shot Ablaze Eye

Палитрата се състои от шест експертно подбрани цвята и две базови сенки в двоен размер, които се преливат лесно, издържат през целия ден, без да се размазват или събират. Богатата, кремообразна формула „прилепва“ към кожата с едно нанасяне. Всичко, което се иска от теб е да експериментираш с цветовете.

*** ВНИМАНИЕ: Ако Smashbox те заинтригува, възползвай се от промоцията в парфюмерии Douglas & beautyzone мол Paradise Center. При покупка на два продукта от марката, получаваш подарък – праймъра Photo Finish Foundation Primer в реален размер. Ако имаш карта за лоялен клиент пък, ще се възползваш от 20% отстъпка.


Виж още



Ново в Cosmo