Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Най-важните трикове за сочно Instagram дупе

Василена Цанова
 

Оценка: (0/5)

 
 

Признавам си веднага, че разглеждането на тренирани тела в Instagram действа зле на самочувствието ми.

Дупетата, не без помощта на Ким Кардашиян, определено са на почит. Както и прилежащите към тях клипчета за постигането на добре заоблени, изпъкнали и стегнати задни части.

Самата аз винаги съм била от жените, за които другите казват, че „има дупе“. Тоест съм в тренда, дори без да искам. Но никога, повтарям, НИКОГА не бих посмяла да кача снимка в Instagram, на която съм в гръб. Колкото и клекове с тежести да правя, не съм доволна от резултата и кадрите не наподобяват дори бегло тези на Ким К.

Виж някои от любимите ни фитнес модели с идеални дупета в галерията долу:

11 примера за тренирани, секси дупета от Инстаграм мацките

Отдъхнах си, когато разбрах, че всъщност имало трикове за перфектно „белфи“ (сещаш се, селфи на дупето). Една добра, прекрасна жена – Сия Купър – фитнес блогър и инфлуенсър в Instagram е така щедра, за да ги сподели с всички нас, които отчаяно искаме поне малко да се доближим до съвършенството. Отдъхнах си още, когато разбрах, че въпросните трикове не изискват 24/7 потене във фитнеса (макар че това би помогнало).

Трик 1: Разположението на бельото е от ОГРОМНО значение

„Ако вдигнеш гащичките си наистина високо, това дава илюзия за по-тънка талия и по-пищно дупе – пише Сия към публикацията, която сравнява две снимки на дупето й. - Това е просто още един популярен трик при Instagram фитнес моделите. Не се оставяйте да ви заблудят!“

►►► Пролетен рестарт: направи целулита невидим

Трик 2: Не забравяй да се наведеш

Друга публикация показва най-благоприятната поза за постигане на сочно и добре оформено дупе.

„Невероятно е колко много можете да постигнете с леко навеждане напред, извиване на гърба и дърпане на бельото нагоре. Издайте дупето напред, колкото можете повече, нищо че сте седнали. Погледнете колко тънка изглежда талията“, пише Сия.

Благодаря ти, Купър! Вече зная, че дори аз, обикновена жена, която не разполага с професионален фотограф и купища Instagram последователи, пак мога да изглеждам нормално... ако не чудесно на снимки. (Пробвах триковете й, но ще запазя резултата за себе си. Освен ускорен курс по позиране очевидно имам нужда и от такъв за подобряване на увереността.)


Виж още



Ново в Cosmo