Козметика на бъдещето ще „чувства“ желанията ти

Очаква ни съвсем нов свят, в който не ти ще избираш крема си за лице, парфюма или лосиона за тяло, а те теб.

 
 

Представи си бъдеще, в което продуктите ще бъдат персонализирани според настроението ти.

Събудила си се изморена? Значи в хидратиращия ти крем трябва да има ударна доза витамини. Стресирана си напоследък? Тогава за теб е мощен коктейл успокояващи вещества в серума. Или още по-добре – ще можеш да сътвориш сама парфюма си така, така че щом го пръснеш да се почувстваш по-самоуверена и под контрол.

Да, харесва ни това бъдеще, в което една жена може да избира козметиката си не според това как иска да изглежда, а как да се чувства. Защото красотата ще спаси света, но емоциите ще го запазят дишащ и интересен!

„Как изглеждам?“ се прeвръща в „Как се чувствам?“

Това потвърждава и световното проучване на козметична компания Avon, съсредоточено върху красотата, бъдещето на сектора и значението на емоциите. То разглежда въпроса на дълбоко ниво, като се концентрира върху науката за чувствата, която експертите тепърва започват да дефинират.

Това, което започва да се затвърждава като твърдение е, че емоциите са начин да си обясняваме случващото се в телата ни. Така дори на физическо ниво, емоционалната връзка с телата ни показва, че колкото повече научаваме по въпроса, толкова по-ясно ще се вижда отношението на чувствата в избора на продукти за красота, който правим.

Бъдеще, в което при пазаруване на продукти за красота, било то онлайн, лично или в магазина, информацията, която получаваш ще е точно тази, от която имаш нужда в съответния момент. Понеделник е, нали? Тепърва навлизаш в седмицата. Трябва ти най-важната информация за не повече от три продукта. О, и може би търсиш някаква промоция... Събота сутрин? Искаш да се насладиш на момента. Необходима ти информация с допълнение от оригинални съвети, за да извлечеш максимално много от поръчката си. Супер удобно, чак се размечтахме...

Един прекрасен нов свят

С две думи, това, което разграничава виждането ти за бъдещето от това, което имаш в настоящето е следното: в бъдещето за експертите ще бъде ясно не само какво прави клиента и какво мисли, но и какво чувства. Като компания, Avon вярва, че в бъдещето емоционалността в решенията ти, ще въздейства на всяко потребителско решение, което взимаш.

„Ние живеем в свят контролиран от данни, но това невинаги отговаря на начина, по който функционираме. Бизнесите разчитат все повече на информацията и данните, за да взимат решения, но не бива да забравят нашите вътрешни процесори – емоциите. В бъдещето, квалията (уникалните начини, по които хората възприемат различни изживявания) ще бъде също толкова важна количествена информация, когато става дума за достигане на консуматорите. Ще разберем, че данните не са лошо нещо, просто не са всичко“, твърди тренд агенцията WGSN.

♦♦♦ Пълното изследване „Красотата, бъдещето и силата на емоциите“ на Avon може да прочетеш ⇒ тук.