50 палави секс въпроса и 50 кратки отговора
50 палави секс въпроса и 50 кратки отговора

Всичко казано напълно директно, тук!

3 неща, които да не споделяш в офиса
3 неща, които да не споделяш в офиса

Стой далеч от клюки и неприятности!

15 не диетични храни, от които отслабваш
15 не диетични храни, от които отслабваш

Хем ще си сита, хем ще отслабваш с тях!

Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Юли 30, 2014 1:53 am



Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 За противозачатъчните Ясмин 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 31, 2008 2:17 pm
Мнения: 140
Местоположение: Gabrovo
Мнение За противозачатъчните Ясмин
Взимах тези противозачатъчни 1 седмица както ми каза лекарката от началото на цикъла ми!Уж ми свърши и всичко беше на ред,когато започнаха силни коремни болки(чак ми се спираше въздуха) и започнах да кърва обилно, което продължава ве4е 3ти ден!Знам че при всеки е различно,но ако сте имали такъв проблем след колко време спира това кървене?Вече ми писна :shock:


Вто Фев 19, 2008 1:08 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 24, 2007 12:46 am
Мнения: 122
Местоположение: Където реша
Мнение 
Аз не мога да разбера как ти ги е предписала само за 1 седмица.Те се пият за период от 21 дена,след това се спират за 1 седмица,през която ти идва и после се почва нова опаковка.А като ги спреш след първата седмица,организмът ти се обърква и е нормално да прокървиш.

_________________
Изображение


Вто Фев 19, 2008 5:35 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 01, 2006 6:43 pm
Мнения: 13783
Местоположение: моят свят е далече от хората, някъде в неизвестно измерение
Мнение 
Или не си разбрала правилно какво ти е казала лекарката и не си чела листовката или нещо не го обясни както трябва. Защото и аз разбрах, че си ги пила само една седмица, а те се пият 3 седмици и тогава се прави почивката.
Ако си имала предвид, че си ги пила една седмица и сега продължаваш да ги пиеш и кървиш обилно, върви на гинеколог.

_________________
Кеди.
Щори, дограма, парапети, завеси от КАСИОПЕС


Вто Фев 19, 2008 6:08 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 31, 2008 2:17 pm
Мнения: 140
Местоположение: Gabrovo
Мнение 
Неее. :) Знам,че се пият 21 дена и после 7 дена се почива.Само 4е спрях да ги пия само след седмица,защото след като ми мине цикъла,след два дена пак започна и то едва ли не като кръвоизливи продължава вече доста време :( И имам страхотни коремни болки,които чак ми спират въздуха!


Сря Фев 20, 2008 12:58 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 31, 2008 2:17 pm
Мнения: 140
Местоположение: Gabrovo
Мнение 
Да сега като чета съм го написала като някой......Не съм го написала правилно!!!


Сря Фев 20, 2008 1:00 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 29, 2006 11:16 pm
Мнения: 3373
Местоположение: blagoevgrad
Мнение 
:shock: Тия коремни болки хич не ми харесват, изчакай да ти мине кървенето и бягай на гинеколог. :?

_________________
Изображение


Сря Фев 20, 2008 1:29 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 01, 2006 6:43 pm
Мнения: 13783
Местоположение: моят свят е далече от хората, някъде в неизвестно измерение
Мнение 
Според мен не чакай, ами върви веднага. Да имаш зацапване първия месец е нормално, ама чак кръвоизливи и болки... Не знам какво може да е, може да е само реакция от хапчетата, но и ти ще се успокоиш по-бързо и ще ти мине по-бързо, колкото по навреме идеш на лекар.

_________________
Кеди.
Щори, дограма, парапети, завеси от КАСИОПЕС


Сря Фев 20, 2008 2:49 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 31, 2008 2:17 pm
Мнения: 140
Местоположение: Gabrovo
Мнение 
Май ще се наложи.Трябва да сменя и лекарката обаче че ве4е се напатих от нея.Предния път лежах 1 седмица в болница от тежък алергичен шок от лекарствата които ми предписа.А колкото до противозачатъчните,от както го спрях не ме боли корем но кървенето си остава.А аз си мислех че трябва да ми се направят хормонални изследвания и тогава да сае предпишат....Направо я намразих тая жена,а цялата ми бременност я наблюдава тя.И ако беше станало нещо и с детето щях да я убия!!!!!!!!!!


Сря Фев 20, 2008 4:28 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 01, 2006 6:43 pm
Мнения: 13783
Местоположение: моят свят е далече от хората, някъде в неизвестно измерение
Мнение 
Всъщност повечето лекари предписват ОК без да назначават хормонален тест. Ама поне трябва да те разпита за алергии, дали има в рода ти боледували от рак и такива разни въпроси, дето ги има в листовките, поне за тези неща трябва да те попита.
При тези обстоятелства, ако решиш пак да пиеш противозачатъчни, според мен е най-добре да си направиш хормоналните изследвания.
Това, че вече не те боли корема е добре. Преди колко време ги спря? Може кървенето да е менструацията ти, която е дошла в следствие от спрените хапчета, нищо че си ги пила само седмица.
И все пак, аз пак те съветвам да идеш на лекар. Ако сега вече ти няма нищо, то все пак не би било зле да си наясно защо се е получило това нещо.

_________________
Кеди.
Щори, дограма, парапети, завеси от КАСИОПЕС


Сря Фев 20, 2008 4:42 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 31, 2008 2:17 pm
Мнения: 140
Местоположение: Gabrovo
Мнение 
Ами аз ги взимах още противозачатъчните когато започна кървенето.И сега вече 4 дена не спира.Предполагам че е нещо като месечен цикъл знам ли ....


Чет Фев 21, 2008 10:37 am Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 23, 2008 5:02 pm
Мнения: 1
Мнение 
и аз нещо не съм доволна от тях.тече ми кръв,по една капка но всеки ден :(


Съб Фев 23, 2008 5:08 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 05, 2007 11:47 am
Мнения: 326
Местоположение: Sofia
Мнение 
tva s karweneto e samo 1wiq mesec...posle bi trqbwalo wsi4ko da e nared

_________________
Изображение


Съб Фев 23, 2008 5:18 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 31, 2008 2:17 pm
Мнения: 140
Местоположение: Gabrovo
Мнение 
Кървенето спря едва вчера тоест точно 1 седмица!Ще отида да се консултирам с друг лекар и този път мислся да ги взимам противозачатъчните на базата на хормонални изследвания. :happy: Най-накрая спря кошмара!!!Голям кеф!


Нед Фев 24, 2008 11:41 am Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 29, 2006 11:16 pm
Мнения: 3373
Местоположение: blagoevgrad
Мнение 
Ма задължително иди при друг лекар, чу ли? :?


Нед Фев 24, 2008 11:53 am Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 31, 2008 2:17 pm
Мнения: 140
Местоположение: Gabrovo
Мнение 
laurita_Бъди сигурна,че кракът ми няма да стъпи повече при нея!Напатих си вече 2 пъти и мисля,че ми стига толкова!!!


Нед Фев 24, 2008 12:28 pm Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.