Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Прегледите, които не бива да пропускаш

Росица Шишкова
 

Оценка: (2/5)

Веднъж месечно

Изчисляване на ИТМ
Защо? Освен ефектът, който имат над самочувствието ти, килограмите в повече имат сериозни последствия за здравето. Кантарчето не е достатъчен показател. Налага се периодично да пресмяташ индекса на телесната си маса (ИТМ).
Възможно ли е вкъщи? Да.
Как се прави? Напиши височината си в метри на лист хартия и повдигни числото на квадрат. За неразбиращите от математика като мен: умножи го само по себе си. След това запиши теглото си в килограми и раздели полученото от височината ти на квадрат на килограмите ти. Здравословният резултат е между 18.5 и 24.9. Ако индексът ти не надвишава 18.5 значи си прекалено слаба, ако е между 25 и 29.9 си над нормата, а ако е над 30 значи си прекалено пълна.  
Още нещо? Ако искаш да изпипаш всичко както трябва, значи е добре да измериш и телесните си мазнини. Можеш да го свършиш във фитнеса. За мацките между 20 и 39 години, здравословното число е между 21% и 33%.


Виж още



Ново в Cosmo