Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.разбрах

Научи се да живееш в хармония със себе си

 

Оценка: (0/5)

 
 

Възможно ли е да си внушим щастие?

Научи се да живееш в хармония със себе си

Отговорът е положителен. Как да стане това? Прочети съветите на специалистите и ще се научиш да живееш в хармония със себе си и околния свят.

Сигурно вече си разбрала, че умението да се владееш може да те спаси в трудни ситуации. Важното е да спазваш няколко простички правила.

Какво искаш от живота, за да си щастлива според зодията

Лекото дишане

„Дишай! Не дишай!“ Не, това не е игра между малчугани на чичо доктор, а опит да подобриш дишането.

Когато се вълнуваш, се старай да дишаш дълбоко. Така ще прогониш тревожните мисли.

Вдигни ръце над главата, свий ги в лактите и вдишай през носа. Бързо издишай през устата, като раздалечиш лакти и отпусни ръце.

Още едно упражнение: клякай и ставай, като вдишваш и издишваш дълбоко.

Банално, но проверено: не бързай да отговаряш на грубостта, а преброй до десет, преди да реагираш.

Научи се да живееш в хармония със себе си

Вълшебният глас

С помощта на гласа намалявайте напрежението. Неслучайно първата реакция при лоша новина е пресипването. Когато сте сами вкъщи, позволявайте си на воля да покрещите, това е чудесен метод за отпускане. Направете го на фона на силна музика, посред гората или сред безлюдните поляни, за да не стреснете някого.

Пей винаги, когато имаш свободно време. Дори ако не си музикална и звучиш фалшиво, не е голяма беда. Пей и в кухнята, и под душа, и когато се разхождаш сред природата. Спазиш ли тези условия, ще се убедиш, че животът ти кардинално ще се промени.

►►►Сутрешни навици за прекрасен ден

Важните центрове

В тялото на всеки човек има точки, които могат да бъдат наречени „центрове на здравето“. Масажирай ги в продължение на десет секунди и ще се избавиш от:

болките в главата (точката над слепоочията);

безпокойството (хлътнатината от обратната страна на коленете);

апетитът (костта между ключиците);

невъзможността да се съсредоточиш (челото);

умората на очите (точките от двете страни в горната част на носната кост);

дискомфортът по време на тежък ден (точката на върха на брадичката);

безсънието (основата на тила).


Виж още



Ново в Cosmo