Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Какво направи, че не отслабна за лятото

 

Оценка: (0/5)

 
 

Спортуваш, храниш се правилно, но излишните килограми не отиват никъде? Може би ти допускаш една от тези пет грешки.

Какво направи, че не отслабна за лятото

Според това как готви той, разпознай характера му. Виж в галерията долу.

Типове мъже според стила им на готвене

►►►Застрашена ли си от метаболитен синдром?

През зимата лятото ни се струва много далече. Идва пролетта, а заедно с нея и абонаментът за фитнеса, новите маратонки за тичане, запаси с пилешки гърди, количества зелени салати и пресни плодове в хладилника.

Но ето че на календара е вече юни, а ти си махнала едва няколко сантиметра от талията си. Какво всъщност не правиш както трябва?

Какво направи, че не отслабна за лятото

Проспиваш уикенда

Струва ти се, че няма нищо ужасно в този факт. След „сънен маратон“ в събота и неделя – в понеделник сме енергични и готови дори за най-интензивната тренировка. Но ако целта ти е стройно тяло за плажния сезон, правиш грешка.

►►►Пълните момичета по-трудно пробиват в кариерата?

Сънят до обяд разбива ритъма на нормалния живот, заспиването вечер става сложно, качеството на съня се разваля. А колкото по-крехък е сънят ти, толкова по-сложно е да се отървеш от излишните килограми.

Какво направи, че не отслабна за лятото

Загубата дори само на 30 минути сън води до прекомерна изработка на хормона на глада грелин. Затова дори след богата закуска ти може да не се чувстваш сита. За да овладееш апетита си и упоритите килограми плюс, следвай режима и се постарай да заспиваш и да се събуждаш по едно и също време всеки ден.

Започваш деня с кафе

Какво направи, че не отслабна за лятото

Ако не ставаш поне 2-3 пъти през нощта да пиеш кафе, то на сутринта организмът ти ще е обезводнен. Това ни прави вяли и подгрява апетита – мозъкът често приема сигналите за жажда като сигнали за глад.

Ако организмът не получава достатъчно енергия, калориите се складират за „черни дни“.

Чашка кафе може и да те ободри за кратко, но само ще засили нивото на обезводняване и ще засили чувството за глад. Затова преди да закусиш изпий 1-2 чаши с вода. А кафето можеш да си позволиш едва след като закусиш.

Пропускаш обяда

Какво направи, че не отслабна за лятото

Всички ние сме невероятно заети хора, а в работата почти никога не намираме дори половин час за обяд.

Но орязването на калории и отказът от пълноценен прием на храна само провокира по-нататъшното напълняване.

Ако организмът получава недостатъчно енергия, метаболизмът се забавя, калориите се складират за „черни дни“.

Дори ти да си решила да намалиш до минимум количеството на приеманите калории, яж по малко, но често.

Протеинов шейк, ябълка или круша, шепа орехи – няма да ти позволят да усетиш глад между приема на храна, а метаболизмът се остава на нужното ниво.

Оплакваш се от диетата

Ако през изминалата седмица си успяла да се оплачеш от новия си режим на хранене на приятеля си, колегите си, познатите и роднините, време е да се замислиш подхожда ли ти изобщо тази диета.

Режимът на хранене и спортът не трябва да ти докарват страдание. Постарай се да намериш полезна диета, която съвпада с вкуса ти. Търси алтернативи – ако не харесваш вкуса на брюкселското зеле, можеш да го замениш с броколи.

„Ако харесваш диетата и тренировките си, имаш огромен шанс те да се превърнат в твоя нов начин на живот“, твърди диетологът и персонален треньор Джим Уайт.

Награждаваш се за старанието със сладкиши

Какво направи, че не отслабна за лятото

Или си спретваш един чийт дей, през който можеш да ядеш всичко. Струва ти се логично. Старала си се цяла седмица, въртяла си педалите на велоергометъра, приклякала си с щангата, тичала си в парка, защото да не се отпуснеш за един ден – да си хапнеш шоколад или парче торта?

Проблемът е в това, че тези дни са основната причина килограмите ти да не помръдват надолу. Тристате калории от шоколадовото брауни можеш да изгориш едва след час интензивна кардио тренировка. По-добре се награждавай с масаж, маникюр или кино. Само че вместо пуканки, си вземи купичка с пресни ягоди.

 


Виж още



Ново в Cosmo