Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

9 признака, че си твърде критична към себе си

 

Оценка: (0/5)

 
 

Осъждаш ли се прекалено за всички аспекти от живота си? Време е да спреш.

9 признака, че си твърде критична към себе си

Ако отговориш утвърдително на повече от 3 точки в този списък, значи непрекъснато се измъчваш и укоряваш. Провери дали не трябва да го караш по-леко със самокритиката.

Хороскоп на женските супер сили

1. Никога не си взимаш болничен

Дори да смяташ, че щом не си взимаш болничен показваш отдаденост към работата си, недей да се замисляш два пъти в случаите, когато си истински болна. Повярвай ни, колегите ти не искат да им кихаш и кашляш около бюрата, разпръсквайки бацили навсякъде. А и никой няма да си помисли, че се държиш непрофесионално, само защото си останала вкъщи за няколко дни. Ти също не бива да си го мислиш.

2. Чувстваш се виновна, че си отменила планове

Виж горната точка. Няма да настъпи краят на света ако нещо важно е изникнало след като вече си направила планове и се окаже, че не можеш да ги спазиш. Разрешено ти е да промениш уговорката. Особено щом причината за решението ти е легитимна или просто, защото не ти се занимава. Хората ще забравят за постъпката ти след няколко дни така или иначе.

3. Непрекъснато си изморена

Време е да отлепиш листовете съ задачи и най-накрая да се почувстваш отново човек.
Време е да отлепиш листовете съ задачи и най-накрая да се почувстваш отново човек.

Вероятно казваш „да“ на твърде много неща, преработваш се и не си взимаш никаква отпуска – независимо дали от работа, социален или любовен живот. Решението? Позволи си един уикенд от месеца да си останеш вкъщи по пижама, да гледаш ТВ сериали и да ядеш „забранена“ храна. Бинго!

►►► Виж тук кои са 11-те принципа на силната и независима жена!

4. Премисляш нещата прекалено много

Няма по-емоционално изтощително занимание от премислянето на всичко, което се случва в живота ти, както и за отминали грешки. Или още по-лошия вариант – да премисляш неща, които още не са се случили. Същинска рецепта за бедствие. Вземи си почивка, нужна ти е.

5. Не се хвалиш за постиженията си

Ако сама не се хвалиш за постиженията си, без значение дали са малки или големи, животът ти ще стане изключително монотонен. Независимо дали са те повишили в офиса, изяла си цяла кутия бисквити наведнъж или си пробягала маратон, създай си навика да се потупваш сама по рамото и да се окуражаваш.

20 приключения, които трябва да изживееш

6. Сравняваш себе си с другите

Сравнението е крадец на щастието. Всеки път, когато преглеждаш Фейсбука и си мислиш как не си толкова богата/слаба/умна/красива, колкото еди-кой от хилядите познати и непознати хора там, ти започваш несъзнателно да се критикуваш повече от необходимото. Използвай останалите за вдъхновение – такова поведение е приемливо. Съгласи се, че няма смисъл в това да съпоставяш живота си с този на напълно непознати хора, особено ако това те кара да се чувстваш тъжна.

7. Никога не се чувстваш достатъчно добре

Релакс и хубави мисли - бъди сигурна, че това заслужаваш!
Релакс и хубави мисли - бъди сигурна, че това заслужаваш!

Състоянието, наречено още „синдром на измамника“ е психическо състояние, при което човек не може да оцени собствените си постижения. Независимо дали става въпрос за работа, романтична връзка или роднински взаимоотношения – нямаше да си там, където си, ако не беше заради своите собствени заслуги. Да, работила си много, за да постигнеш целите си и не бива да омаловажаваш труда си.

►►► Виж тук 13 начина да успокоиш нервите, дори без медитация!

8. Тревожиш се за всичко

Непрекъснатата тревога, особено заради неща, които не са се случили още, няма как да окаже позитивно влияние върху живота ти. Дори може да се каже, че ще те постави в състояние на постоянно безпокойство. А това ще те спира наистина да постигаш нещата, които искаш. Не позволявай това да се случи.

9. Не забравяш

Вероятно си можела да преживееш по-добре раздялата с гаджето ти преди 9 години или да се справиш по-добре с работния доклад миналата седмица, но няма смисъл да помниш всичко и непрестанно да се измъчваш. Казваме го за последно – просто си почини от отровните мисли и дай път на хубавите емоции и случки да те намерят.


Виж още



Ново в Cosmo