Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Въглехидратна диета: яж паста и слабей

 

Оценка: (0/5)

 
 

Както се досещаш от името, въглехидратната диета е на основата на балансирано количество въглехидрати.

Въглехидратна диета: яж паста и слабей

Това изобщо не значи, че можеш да се тъпчеш с понички, шоколад и хляб и да го поливаш с газирани напитки, но ще бъдат включени много други храни, богати на въглехидрати. Ето как работи тази диета:

За разлика от диетата с белтъчини, която включва много месо и храни от животински произход, въглехидратната диета е подходяща за вегетарианци и тези, които не обичат толкова месо.

9 здравословни храни, с които не трябва да прекаляваш

Основни принципи на въглехидратната диета

Главното при нея е консумацията на сложни въглехидрати, сред които пектин и фибри. Тези храни не съдържат много калории, пречистват организма и засищат за дълго време. Сложните въглехидрати дават достатъчно енергия и не предизвикват глад.

►►► Виж тук защо от яденето на паста наистина се отслабва!

Важно е да съблюдаваш средните препоръки:

Дори без бял хляб и шоколади, трапезата ти ще изглежда достатъчно вкусна!
Дори без бял хляб и шоколади, трапезата ти ще изглежда достатъчно вкусна!

- Изключи от храненето си „бързите“ въглехидрати като захар, бял хляб, сладкарски изделия, банани, гроздето и бързата храна.

- Откажи се от виното и сладките газирани напитки.

- Включи в диетата си колкото се може повече храни със сложни въглехидрати като извара, бобови храни, кълнове, домати, тиквички, патладжани, пълнозърнести храни, хляб и паста, кафяв ориз и някои плодове.

Въглехидратна диета за една седмица:

Добре е преди да започнеш строгата въглехидратна диета един ден да си само на вода и други течности, за да подготвиш организма за промяна в метода на хранене. Имай предвид, че този строг вариант е подходящ за бързо сваляне на няколко килограма, но след това ще си върнеш теглото. Затова предлагаме по-щадящ, но не по-малко ефективен вариант.

Лесни, вкусни и здравословни парти идеи

Понеделник

Закуска: омлет със спанак и домати

Обяд: задушени зеленчуци (патладжани, домати и тиквички) със зехтин

Вечеря: салата от домати и краставици, пилешко филе на грил

Вторник

Закуска: 2 яйца и един грейпфрут

Обяд: печена риба с аспержи или зелен фасул

Вечеря: салата от зеле и други зеленчуци

Сряда

Закуска: гранола и айрян

Обяд: супа от леща

Вечеря: телешко с гъбен сос и зелена салата

Четвъртък

Закуска: сандвич с пълнозърнест хляб и нискомаслено сирене

Обяд: пилешко филе на грил с кафяв ориз

Вечеря: салата от морски дарове

Петък

Закуска: 100 грама нискомаслена извара с ядки и канела

Обяд: пълнозърнеста паста с домати и риба тон

Вечеря: Печен патладжан с чесън

►►► Виж тук динената диета, с която също се отслабва бързо и вкусно!

През първата седмица на тази диета ще свалиш от 2 до 4 килограма.

Всички обичат паста!
Всички обичат паста!

Спазването ѝ не е трудно, защото се храниш добре и не се отказваш от обичайни продукти. За да не си гладна и да не се поддадеш на сладките изкушения, похапвай между основните хранения. Яж ябълка, шепа ядки, кисело мляко, яйце или портокал.

Има и друга интересна система на хранене: редуване на въглехидратни и белтъчни дни, която позволява да гориш мазнини, но да не губиш мускулна маса. Калорийният прием е един и същи всеки ден (около 1500 калории), както и приемът на мазнини (около 35 грама). Достатъчно е да спазваш тази диета 4 дни и ще свалиш 2 килограма.

Отзиви за въглехидратната диета:

Мария, 25 г.: Аз не ям месо и имам недостиг на белтъчини. Основният ми проблем е, че ям много хляб. Въглехидратната диета ми помогна да балансирам храненето си. Целта ми не беше да отслабвам, а да започна да се храня по-здравословно.

Анна, 32 г.: Аз съм пробвала много диети, но най-подходяща за мен се оказа тази с редуването на въглехидрати и белтъчни. Не е скучна и е ефективна: за седмица свалям 2 килограма и я правя всеки 3-4 месеца, за да се поддържам във форма.


Виж още



Ново в Cosmo