Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Твоят надъхващ плейлист за успешна тренировка

 

Оценка: (0/5)

 
 

Ключът към вдигането на по-тежко и тичането по-бързо? Страхотната музика, разбира се!

Твоят надъхващ плейлист за успешна тренировка

Всичко, което правиш във фитнеса, е трудно, а и не е естествено. Помисли само – въртиш педалите на неподвижно колело, пътувайки за никъде, докато на съседния уред запотена жена с ластичен потник пуфти при всеки напън. Помисли и за всички упражнения за крака, бицепси и корем, които правиш, опитвайки се да запазиш поне минимум човешко достойнство.

Не е достатъчно просто да звучи музика, докато спортуваш. Не, трябва ти музика, която е във връзка с нуждите на мозъка (и тялото) от мотивация.

За радост има някой, който е прекарал последните 25 години в търсене на отговор на тази дилема. Името му е д-р Костас Карагеоргис, спортен психолог в Университета на Брунел, който е анализирал всеки хит от класациите на нашето време, за да намери най-подходящата фитнес песен.

Това са любимите му. Приготви се да надминеш рекордите си.

Загряване

Песента: Just Like Fire, P!nk

Д-р Карагеоргис казва: „Трябва постепенно да увеличаваш пулса си, когато тренираш. Тази има бавен ритъм, с който ще стигнеш до 82 удара в минута, но вдъхновяващият текст ще те мотивира за по-голяма активност”.

Превод

Всяко добро загряване трябва да започне с динамичен стречинг (крака, врат…схващаш идеята), така че, ако като нас си го правила на Call On Me през последните месеци, значи всичко си вършила по грешния начин.

Мразиш я? Опитай Fancy на Iggy Azalea ft. Charli XCX (95 удара в минута).


Хубавата музика изисква хубави слушалки. Представяме ти твоя верен другар в тренировките:

Слушалките RP-BTS30 на Panasonic

С дизайн за естествено прилягане и тегло само 22 грама RP-BTS30 предоставят богато аудио изживяване по време на дори и най-изтощаващите тренировки.

Твоят надъхващ плейлист за успешна тренировка

Твоят надъхващ плейлист за успешна тренировка

Те са леки, прилягат на структурата на тялото, благодарение на своите регулируеми кукички за уши. Специална функция за устойчивост от пръски ги защитава от пот и вода.

Твоят надъхващ плейлист за успешна тренировка

Фенка си на продължителните тренировки? Никакъв проблем - функцията за бързо зареждане ти позволява да зареждаш слушалките само 15 минути, докато се приготвяш за излизане, а след това имаш 70 минути непрекъснато възпроизвеждане. 


За бягащата пътека

Песента: Runnin’ (Lose it All) на Naughty Boy ft. Beyoncе

Д-р Карагеоргис казва: „Трябва да опитаме да напаснем тичането ни с ударите на музиката. Тази има 140 удара в минута и ти позволява да правиш крачка на всеки удар. Текстът също провокира мотивационно и те вдъхновява да си представяш образи“.

Превод

В текста често се повтаря думата „бягай“. Така че, какво правим? Бягаме. И бягаме, и бягаме...

Мразиш я? Опитай Ran на Future Island (140 удара в минута).

Работа за преса

Песента: Can’t Stop The Feeling! на Justin Timberlake

Д-р Карагеоргис казва: „Можеш да забавиш малко и да намалиш пулса, избирайки мелодия с текст, който ти действа добре. По време на припева се работи повече“.

Превод

Някак трябва да продължиш с коремните преси, за да не подведеш JT. Единствената ни грижа? Че по време на лицевите опори може да се поразсееш…и да спреш да тренираш.

Мразиш я? Опитай Adventure Of A Lifetime на Coldplay (112 удара в минута).

За да бягаш по-бързо

Песента: That’s What I Like на Bruno Mars

Д-р Карагеоргис казва: „Тази песен има категорично послание с много бърз ритъм – 134 удара в минута, което за секунди те поглъща“.

Превод

По-бърза песен, по-бързи крака. А и ще си заета да се концентрираш върху това как Бруно Марс обича да глези жените с шампанско върху лед, а не върху болките в сухожилията ти.

Мразиш я? Опитай Break Free на Ariana Grande (130 удара в минута).

Вдигане на тежести

Песента: Too Good на Drake ft. Rihanna

Д-р Карагеоргис казва: „Номерът е да звучи постоянен ритъм, с леко темпо. Това е широко известно при тренировките с тежести, защото осигурява постоянна ритмична среда.

Превод

Ритъмът трябва да съответства на помпането на мускулите ти. Малко по-бързо – и може да изпуснеш тежестите върху краката си.

Мразиш я? Опитай There’s Nothing Holdin’Me Back на Shawn Mendes (122 удара в минута).

Интервални тренировки

Песента: This Is What You Came For на Calvin Harris ft. Rihanna

Д-р Карагеоргис казва: „Твоята афективна памет определя колко можеш да се придържаш към програмата за упражнения. Избери нещо ободряващо, за да можеш да се сещаш с положителни емоции за упражненията, които ще правиш отново и отново“.

Превод

Подскоци от лицева опора до изправено положение. Коленете да са високо (не, по-високо от това!) Тези упражнения са трудни, затова ти трябва добра музика за тях.

Мразиш я? Опитай Feel Invincible на Skillet (126 удара в минута).

Когато се разтягаш

Песента HandClap на Fitz And The Tantrums

Д-р Карагеоргис казва: „Водещият бас и забележителният бекбийт, съчетани с пляскането с ръце, ни карат да искаме да вървим напред“.

Превод

Все едно си имаш лично твоя мажоретка, която ти е за пример, и я следваш.

Мразиш я? Опитай Ex’s & Oh’s на Elle King (140 удара в минута).

Когато разпускаш

Песента Scars To Your Beautiful на Alessia Cara

Д-р Карегеоргис казва: „Ритъмът успокоява ударите на сърцето, а гласът на Алесия създава чувство на комфорт, а текстът ни разсейва от умората“.

Превод

Сърцето ти ще започне да се нагажда към ритъма, а песента ти казва, че си най-хубавото нещо. Чувайки го казано толкова сладко, засияваш, вместо да въртиш очи. И се чувстваш така.

Мразиш я? Опитай Water Under the Bridge на Adele (95 удара в минута).


Виж още



Ново в Cosmo